ja gillar inte döden men ja e inte så rädd för den.

hon har precis fått mer lugnande vilket gör henne väldigt avslappnad å de e ju skönt!
dessvärre gör de ju oxå andnings stoppen mycke längre!
även om jag som ni vet är ganska lugn angående detta med döden
så e detta jävligt obehagligt å läskit att lyssna på!  
tänkte spinna vidare på detta med döden lite så ni fattar hur ja tänker. .
har vart hos en av mina favorit präster idag för att få prata ut lite om alla känslor å tankar som ja bär på.
Cina är en mycket god å varm vän som jag litar oerhört mycket på
å jag har stor respekt för henne och allt bra hon gör för folk omkring sig.
aldrig säger hon nått dåligt om nån å hon behandlar sina medmänniskor med stor respekt å ömhet.
hon e helt enkelt en människa Me stor empati för andra å ett överflöd av kärlek.
vi hade ett sent möte å ja e väldigt tacksam för att hon tog sig tid för att träffa mig
även fast hon då troligtvis fick en helt orimligt lång arbetsdag.
de va ett skönt samtal om livet, ångest, tro, dåligt samvete, döden, trötthet, ensamhet, rädsla, sorg,
rätt å fel, vad som e ett liv å inte, å va som e livskvalite. . .

självklart e ja jätte ledsen över att ja Me största sannolikhet kommer förlora min mamma vilken dag som Hellst. hon är ju mitt hjärta mitt stora stöd i livet.
vi kan prata om allt å hon kommer fattas mig varje sekund så länge ja lever precis som min älskade far
 (ja önskar dom evig kärlek efter döden. pappa har väntat flera dagar redan,
han står där snygg, med öppen famn redo att skåla mammas ankomst i finaste skumpan )
de e just pga detta som de känns lättare för mig!
ja tror att hon kommer till en bättre plats där alla bekymmer å all smärta å ångest försvinner
å där hon får återförenas Me sin stora kärlek
ja vet att hon Eller dom båda kommer sakna tex mig å min bror men vi kommer oxå. .
 när vår stund är inne .
alla föds å alla dör de e allt vi vet Me säkerhet!
man kan bara önska att man å dom man älskar slipper lida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0