de kliar i gaddnerverna!!

har haft en helt okej dag idag som började med en skön SJU TIMMARS SÖMN de va länge sen
som ja sov så många timmar i streck,så himla välbehövligt!!

blev upplockad av emma å bror å sen åkte vi till all-in bodyart vid gullmars
både emma å bror gaddade sig idag, emmas gadd blev supersnygg
 de roligaste va ju att emelie som altså är den 4åriga dottern säger till emma att 
"mamma man får inte rita på armen ju,nu får du gå å tvätta bort"
hahah hon e ju för härlig lillskruttet!! :)
 

jag plannerar fortfarande  min gadd tillsammans
med min gaddare,
tror att den kommer bli så jäkla grym!
känner sjukt mycke förtroende till honom,
för de känns som att han är ärligt å uppriktigt ärad för att få göra denna minnesgadden
å de känns som att han verkligen vill att den ska blli perfekt å lite till,
å de e sinnessjukt viktigt för mig! 
nu ska vi bara hålla tummarna för att de går undan lite för de vore ju soft
om den satt på plats till begravningen!!
hoppas på att snart kunna langa upp en bild åt er men så länge så får ni hålla
till godo med ...ingen bild alls :)
kram på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0