barn e ju förbannat sköna!

hade en söt kund i kassan idag!
hon va väl typ 5 år kanske å medans ja slår in -va ja tror- hennes mor/farmors varor
så frågar hon glatt
- va heter din kille?
-
ja du svarar jag, ja har ingen kille
-stackars dig! svarar hon...
-ja men eller hur!! svarar jag å ler mot sötnosen :)
du borde ha en kille säger hon bestämt
haha kunde inte låta bli att skratta..

-jo de tycker ja oxå! va tycker du att han ska heta då? kom me ett bra förslag så blir de lättare för mig
att leta...säger jag å hör hur kön börjar småfnittra :)
-ja vet inte säger lilltjejen, ja har inget favorit namn
-okej men du kan ju fundera på det tills nästa gång du kommer å handlar då
mäh du kanske inte sitter kvar här då!?
-näää de e ju sant, ja får helt enkelt fortsätta att leta efter killar me olika namn då..
-lycka till, hej då!

så vare me det lixom :)
behöver ja säga att hon livade upp min dag lite!?
synd bara att de inte höll sig så länge.....

Kommentarer
Postat av: Annso

Det är när kidsen kläcker ur sig såna grejer som jag förstår varför jag har dom, haha.

Du får göra nån sorts namnsnurra så du vet vad du ska leta efter. Snubbar på R verkar överlag vara lättraggade moahaha ;)



O du, jag skiiiiiner i dina kommentarer just nu, det hajjar du väl?! PUSS!

2012-03-27 @ 09:37:40
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0