du står å väger vid stupet

ja tar sjukt mycke skit!
eller asså om man vunnit mitt hjärta så kan man behandla mig ganska illa gång på gång,
å jag förlåter å förlåter,
ja håller dig oxå bakom ryggen å försvarar dig gentimot andra till 200%
ja låter aldrig folk klanka ner på mina vänner ...även om dom förtjänar det..
ja e som en jävligt långgrund badplatts, håller dig över ytan LÄNGE
men hör å häpna inget varar för evigt!
när mitt tålamod e slut så e det som ett svart stup!
ja ger inte så mycket förvarning utan ja bara ledsnar å drar å sen e allt du ser min rygg.
och ja kan säga att väldigt få gånger har de hänt att nån fått ett ny chans efter stupet
när ja e less e ja jävligt less!
om du uppskattar min jävligt trygga å lojala famn så bör du vårda den för även om
man lätt kan få den uppfattningen så e den inte för evigt
ajm jast sejing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0