en ganska bra dag!

har haft en produktiv dag där de mesta faktiskt har gått som ja vill!

idag har jag bokat om mammas begravning, ny dag , å ny präst..
ibland kan ja tydligen ha lite nytta av mina år i kyrkans verksamhet
för ja har ju nu en präst som egentligen inte har begravning i sin tjänst,
å begravning på en tid som inte egentligen finns schemalagd,å tullingegård bokat
från en tid som man egentligen inte får :)
som de ser ut så kommer min gode vän sjunga vackert å förhoppningsvis kommer
även organisten komma från annat håll,bara de bästa e bäst nog!!

sen blev ja upplockad av emma å vi åkte å kolla gaddtid å sen va vi på lite shoppingrunda
sprang på en fin vän som ja saknat så länge! de va åsum att få kramas lite :)
på kvällen blev de årets första grillmiddag å de va ju smarrens värre!!

kom nyss hem å kolla posten, fick två kuvert som fick hjärtat att stanna lite
dels deklarationen - ja får ju alltid betala massa pengar för att dom inte kan räkna rätt
JÄVLA SOPOR!!
dom ska ha pengar i år oxå men de va bara nån hundring så de överlever jag nog..
de andra brevet va från försäkringskassan...
ja har ju aldrig haft me dom att göra förr men man har ju hört rövar historier från alla att
dom e förjävliga!!! :/ så ja öppnade brevet berädd på jidder...men icke!!
ja e beviljad ersättning för vård av mamma - SKÖNT!  vet ju inte när pengarna kommer men ja vet ATT dom kommer så då kan ja släppa det :)

fick oxå ett samtal idag som gjorde mig väldigt rörd!
anne ringde enda från kenya å beklagade sorgen, fint gjort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0