börja om från början börja om på nytt...

allt ska alltid strula till sig å de känns som inget nu bara kan gå enkelt!
allt ska synas i lupp å allt ska gnabbas lite om,e de inte den ena så e det den andra eller den tredje
aldrig kan alla vara överäns!
å om nu alla lyckas bli överäns så råkar nån snubla å köra in nån liten pinnjävel i hjulet så vagnfan går sönder lixom....
känns som man varje dag börjar om från noll!!
typ  som i den där filmen,
me bruden som tappat minnet i nån olycka å farsan å brorsan låter det vara samma dag alla dagar,
samma tidning ,samma match på tvn, samma samtal,samma present till syrran som fyller år....
lite så känns det!
alla går runt lite på tå för att inte såra nån annan å alla har lixom nerverna utanpå å alla e trötta å slitna..
så mycke tankar som snurrar i huvudet kring begravning,hus,ekonomi,jobb,sorg, framtid ...
de e ju inte jätte märkligt att ja inte kan sova!

försöker träffa å prata me folk som ja vet ger mig energi, sammtidigt som ja oxå börjar känna att jag
inte vill slita ut mina fina vänner me mitt jävla ältande!
tur att man har en del vänner så man kan altinera lite vem man pratar med!

imorn e min plan att hänga me emma pemma, planen e bland annat attt kolla lite gadd till både henne å mig!
å sen behöver ja pussa lite på mina gudbarn! snacka om energikälla!!!
...men först ska jag nocka mig själv å hoppas på en lång å behövlig sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0