direkt från ett tråkit rum på Huddinge sjukhus

tankarna snurrar friskt i mitt huvud nu. å risken att ni nu får ett mer virrigt inlägg än vanligt är ganska stor ! skyller på orimligt lite sömn sista veckan tillsammans med för mycket stress för lite mat å på tok för många dåliga besked. ligger på en hård säng nedanför mamma å ligger å funderar på hur fasen de kunde bli så här hela tiden har jag ett lyssnande öra på mammas andning. en av biverkningarna på all medicin hon får är nämligen att hon ibland slutar helt å andas å de e skit äckligt! blir lika rädd varje gång de Händer! ja kanske inbillar mig för ja så gärna vill Eller så e de pga allt lugnande va vet jag? ! men de känns i alla fall som hon mår lite lite bättre idag! andningen e lugnare hon har ätit lite å hon klarar av att hålla muggen å dricka själv å vi har pratat lite. kan tyckas vara jävligt små grejer men de e ändå positiva grejer och de e ju det vi måste glädjas över! utan positiva tankar kan de aldrig bli bättre! imorgon ska vi få ett besked som är helt avgörande för mamma . hoppas hoppas hoppas! berättar mer imorgon om svaret blir positivt. nu ska ja försöka mig på en power nap  medans mamma ändå sover lite. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sänder styrka, värme och kärlek till er familj Emma!!!!!!!!!!! Får ont i hjärtat när jag läser allt detta. Jag hoppas <3

2012-03-02 @ 12:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0