fortfarande jävligt sömnlös!

de sägs att man i dröm bearbetar saker å ting?!
så fort ja lyckas somna så vaknar ja straxt efter , genomsvettig och antingen gråtandes eller skiträdd!
drömmer bara mardrömmar! å nu har ja nästan blivigt skraj för att sova!!
va ju vaken tisdagnatt->onsdag dag, sov bara 3-4 timmar natten mellan ons-tor
dimmsov några timmar torsdanatt å sen dess har ja inte sovit!! idag e de söndag!
hur löser man sånt här?? ja måste ju sova annars kommer ja inte funka!

har i alla fall ätigt varje dag- tack vare fina vänner!
va i fredags hos mina fantastiska kollegor familjen "balkans härligheter"
en familj med så mycke kärlek å empati, en familj som jag har absolut största respekten för!
har alltid kännt mig fri med dom å kan alltid vara mig själv me dom!
så, ja de va ett väldigt enkelt val att åka dit!
vi åt vi pratade, vi skrattade å grät, folk kom å gick ..
TACK FÖR ER GÄSTFRIHET! å tack till fina tess som oxå fanns där vid min sida!!

i lördags va jag å visade upp mitt slitna jag på en 35 års fest,
tack till daniel å thess som släpte in mig å t.o.m öppnade dörren med vidöppen famn!
dom såg till att jag åt dagens mål mat OCH skickade med mig matlådor hem :)
TACK!

får extremt mycke sms och medelande på fejan å försöker hinna svara så gott de går
ja kan heller inte besvara flera av frågorna..
vi vet inte själva exakt va som hänt eller varför å hur de kunde gå så fort?
vi vet inte heller allt kring sjukdommen då inte heller läkarna kan så mycket om den!
de e inte bestämt när de e begravning! vi bor i sverige så sånt tar tid..
de kommer vara en "privat begravning"
ja har bloggat under sjukhustiden -väldigt öppet, för att få ur mig kännslor osv men där går gränsen
hoppas att folk kommer att respektera det!

vet inte hur ja ska få ordning på detta me sömnen? nog fratt ja e van me lite å keff sömn
i vanliga fall men detta e ju riktigt skit asså!
valeriana har ju hjälpt mig förr men dom funkar ju inte heller nu :/
skulle behöva somna i famnen på en trygg man med trygga fantastiska armar
tror jag, så va fan ställ upp lite nu för fan! ;)
 nä men ärligt e det nån som besitter nå bra knep???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0