de kan ALLTID bli värre, va så säker!

funderar på hur ja ska lyckas ta mig igenom kommande dagar!!
grabbar detta e ett sånt inlägg som ni kanske vill hoppa över!

ni som känner mig eller som läst min blogg länge vet ju att jag typ inte fungerar en vecka i månaden,
att jag har ruggit ont i magen å att ryggen krampar å benen ibland slutear funka som dom ska..
å att ja då käkar antingen orimliga mängder receptfria läkemedel
(i regel trycker jag en 1grammare alvedon när ja vaknar å sen tar ja minimum 1 tablett varannan timme
-å då varvar jag olika tabletter all vaken tid å så håller ja på i 5-7 dagar) 
alternativt lessnar jag å trycker doloxene (mitt lager börjar dessvärre ta slut å dom säljs inte längre)
ja har ju även tradolan kvar sen diverse olyckor :)
å tabletterna som ja köpte i spanien på deras apotek som e likvärdigt nått receptbelaggt preparat i sverige
problemet me dom e att ja blir nockad! 
så då till problemet
1) hur ska ja palla att sitta här då ja har svinont?
eller
2) hur ska jag kunna hålla mig vaken vid tablett intag?
känner redan nu hur den molande värken börjat i  magen å hur ryggen sakterliga börjar ge upp
men vågar inte ta några tabletter eftersom ja e på väg in i min trötthetslinje 
då ja vanligtvis brukar somna ...tar ja tabletter nu så e ja körd!
vill inte somna då jag tror att morsan kommer börja vakna till om en halvtimme -timme
så möjligtvis väntar jag tills dess, ser till att mamma får nya läkemedel ,ser till att hon somnar lugnt
å sen kan ja sova ett par timmar tills ja blir avlöst här
dom kommande dagarna kommer bli grönjävliga! som om de inte va jävligt jobbigt!
fan ja måste ha gjort nått riktigt jävla överjävligt vidrigt i mitt tidigare liv så som ja blir straffad!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0