ja e som ungdommarna :`;)

ungdommarna omkring mig snackar ofta om att dygna dvs va vaken ett eller flera dygn...
så därför tänkte jag berätta om systemet ja å bror min har kört dom senaste typ 10 dygnen
(första veckan hade vi inget system alls! då va vi hos mamma typ jämt å de funkade inte riktigt!
så nu kör vi skift typ
igår asså tisdag löste ja av brorsan 00.00 sen blev jag avlöst av morsans gubbe vid 10
alltså 10h vakenhet,gick å handlade -> blev hätad av super underbara thess ♥
vi åkte hem till mig å ja fick hjälp me försäkringskassa papprena.
eftersom ja fick ångest å nästan kräktes när ja kom hem så satte ja igång en storstädning när thess gick,
så nu e de ÄNTLIGEN rent å fint :)
nu e ja så trött så ja ser i kors!!
tänkte ja skulle sova till 16-16.30 typ å sen äta å åka iväg till sjukan..
tänkte åka lite tidigare å hälsa på moster först å sen mamma!
sen sitter ja hos mammatill 00 .00 då kommer brorsan
å sen SKA JAG HEM Å SOOOOOVA!!!!!!
så här ser vårt liv ut!
å när man kommer hem efter kvällspasset e man slut så man sover under natten å stora delar av nästa dag
-> å sen åter igen
GO NATT!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0