hanns väntan är över nu!

äntligen får pappa vara me sitt livs kärlek igen!
i morse somnade mamma in lungt å stilla
hennes kamp är äntligen över å hon har nu fått evig frid
äntligen får hon kramas me pappa igen -avundsjuk!!!

hon kommer fattas mig resten av mitt liv!
ja vet inte hur ja ska klara av att aldrig mer få ta del av hennes goda råd,
hennes otroliga värme å kärlek, vem ska nu visa mig rätt väg i livet???

ja tog farväl av mamma idag,på precis samma sätt som när pappa dog
jag öppnade fönstret i rummet på vid gavel, lät vinden smeka mitt ansikte,å solen värma min kind
ja kommer alltid känna mig nära mina föräldrar när vinden smeker mig
å ja kommer alltid känna deras kärlek när solen värmer mig
de e en klen tröst, men det är ju en liten tröst i alla fall

finns inte så mycke mer å skriva, mina ord e slut!


riposa in pace, ti amo per sempre e sempre

Kommentarer
Postat av: Maggan

♥♥♥♥♥♥ till dig min söta vän...Nu är det äntligen över och friden inställer sig i din/era själar...ingen smärta eller annat plågar längre din mamma...för att ha få vänta på denna stund är vidrig...Jag har erfarenhet av detta 100 falt genom mitt arbete...



Nu är efterarbetet kvar, men din mamma har träffat din pappa gör att du kan vara lugn ♥ de planerar en resa tillsammans...



Lämnar massa kärlek till dig Emma, du har varit helt otrolig med att visa din kärlek v/s även till oss som du äger och har...du är GULD värd..



Lämnar en hel famn full av ♥♥♥ till dig...ger en puss på kinden...och en stor KRAM på tvären...



2012-03-16 @ 01:23:31
Postat av: Frida

kram på dig!

2012-03-16 @ 09:51:29
URL: http://stardazzel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0