9 saker om mig själv

den här ha ja ju glömt bort....



Dag 1
: 10 saker du vill göra innan du dör
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse



1.ja e sjukt rädd för mörker!


2.ibland (ganska ofta) råkar ja kolla mig i spegeln å ser min fetto mage å tänker shit e ja gravid? å sen räknar ja lite på rimligheten till det å inser att ja inte är en elefant , så nej inga kids ...



3.ja e sjukt envis ibland lite för envis för mitt eget bästa...
(om man googlar på envis så får man upp denna bild, solklart eller hur?!)


4. e en skitdålig förlorare å en lika dålig vinnare!




5. ja e en rikti romantiker å ja tror på och väntar fortfarande på att den stora kärleken ska rida in på sin vita springare...patetiskt va??!!!





6.mitt hår e ganska exakt en meter långt! ja får komplemanger nästan varje dag för mitt hår men de e oxå de enda ja får komplemanger för, så ja klipper mig nog aldrig :)


7.jag är troende och aktiv i kyrkans verksamhet mest me ungdomsarbetet
ja tippar på att jag vart på runt 40 läger...de e nästan ETT HELT ÅR LÄGER :)


8.man kan tro att ja e sjukt korkad å lättlurad, men ICKE! ja e oftast väldigt medveten när folk blåser eller utnyttjar mig! jag har ett litet hemligt avtal me Gud så dom som inte kan bete sig kommer hamna in the hel!
fast de e klart sen e ja ju oxå förbannat snäll så ja kommer ju rädda varenda idiot i slutenden endå...


9. ja e typ alltid sen, å till 98% så beror de på att min mage e kass!
på äldre dar vägrar jag att låta magen styra mitt liv men när ja va yngre kunde ja spendera flera timmar på toa..
ja brukade lägga ett sånt skrivbordsunderlägg över tvättkorgen å sen satt ja å la patiens,  eller plugga, eller nått annat tidsfördriv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0