vi gör alla våra val, vissa flyttar till kenya andra skulle sälja sin morsa till rätt pris...

somnade vid fyra rycket i morse, va vaken mellan 10.20 å 11 (våra bästa år :) hahah ja vet att ja e störd!)
sen somnade ja om å vaknade 15,30 känns råsoft att ja lyckades sova så många timmar!...
eftersom de va länge sen ja hade en god nattsömn...
röjde lite här hemma å tog en lång dusch, så himla välbehövligt :)
sen kom min barndomsvän anne hit.
vi har en låååång vänskap bakom oss då vi träffades som 7åringar  å sen första dagen vi började leka å fram till gymnasiet så hängde vi mer eller mindre varje dag.
oj oj oj va grejer vi har vart med om genom åren! både bra å dåligt å mycke bus ;)
i gymnasiet gjorde vi olika studieval å gled isär lite men vi har endå försökt att hålla kontakten
senaste åren har anne bosatt sig i kenya så de e ju lite svårt att hänga :)
men vi ser till att ses när hon e hemma å hälsar på... som nu
vi har suttit några timmar å pratat om allt som hänt sen i julas, som bekant har ju mitt liv vart jävligt rörigt sen i julas, på många plan!
anne e en sån som alltid e ärlig å som jag litar på , en sån som ja kan va helt ärlig mot å ja vet att hon inte säger de ja vill höra eller som e bekvämt för henne att säga utan the real stuff lixom.....
 
ja vet att en del av min nuvarande skit har ja ju själv satt mig  i!
ja har vart naiv godtrogen å lättlurad, ja absolut ...MEN
ja tänker så här att om jag alltid e en god människa som ställer upp för mina vänner,tycker synd om folk som har de svårt,ger hjärta å själ till folk,lyssnar, när folk behöver prata,hjälper till när de kniper ekonomiskt, försvarar å håller mina vänner om ryggen samt ställer upp å finns i vått å tort..så kommer ja me största sannorlikhet bli behandlad likvärdigt av dom flesta! hoppas jag... eller nä ja vet att de e så!!!
av 100 st kommer troligtvis en att vara en parasit, de kommer ALLTID att göra ont när man upptäcker att
det är en parasit men vederbörande måste leva med sig själv resten av livet,
jag å andra sidan kommer kunna leva vidare med ryggen fri å veta att även om ja blivit blåst så har jag gjort de ja gjort ut av kärlek å godhet
å den som utnyttjat det kommer alltid veta vad han gjort!!!
dessutom kommer personen aldrig mer få ta del av de jag ger mina vänner
hoppas att DU tycker att det va värt det! nog för att du e skyldig mig en hel del pengar,men ja trodde ja hade ett högre värde än så för dig! DU har felvärderat mig, å du sålde mig för tidigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0