svammel..som vanligt

trots att de regnade hela jävla lördagsdygnet så hade ja en grymt mysig dag ute hos mina gudföräldrar!
varma ljuvliga människor som alltid har funnits vid min sida ♥
allt e så lungt å vackert där ute! synd att de regnade hela dagen annars hade vi kanske
unnat oss en liten prommis i den vackra trädgården ..
vi grillade massor av god mat å käkade tills alla hamnade i koma :)
har typ vart mätt hela dan idag oxå! haha har unnat mig att inte göra ett skit idag!
legat i soffan å kollat dumburken å småslumrat :)
på kvällskvisten va de final i bb, grymt att hanna vann! har gillat henne från första stund!


ska försöka orka åka till  stan imorn för att inhandla lite grejer inför resan och växla pengar..
känns förbannat skönt att ja snart slipper sverige å alla måsten även om de bara e för några dagar..
tror att solen å sällskapet kommer göra mig gott!!!
skönt oxå att nyckeln som e på vift nu e spärrad å att min vän kommer bo här
medans ja e borta!!
litar ju inte markant mycke på mr lajer lajer pänts on fajer!
känns som snubben ljuger å lovar mer än sveriges politiker :)
fast de e klart finns ju inget kvar av värde att sno ändå hahahah
om man inte e sugen på en sunkig tjocktv eller en skitig micro
ps anso ja lovar att ja ska gömma din FETA dator som ja lånat! :)
eller fan nu har ja haft den längre än en lånetid vi får snacka lite om ett eventuellt hyresavtal!!
hur som hellst ska gömma den väl!
me tanke på sorleken så rymms den ju överallt å ja skulle ju kunna låta den va på å söka något på google innan ja drar  så har den kanske laddat klart all fakta när ja kommer hem- snabb grej!
puss puss puss hjärtat älskar dig! ;)

gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar!

hahahahahahahaha



puss!

2012-06-04 @ 08:01:22
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: emma

<3

2012-06-04 @ 12:34:31
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar!

Visst ere? Igår och tills nu idag har jag haft 48 besökare (inte värstingmkt men ändå) och bara du har kommenterat. Lovely.

La nyss upp ett rätt personligt inlägg, kommer ha 45897536 besökare och minus på kommentarerna sen, jag lovar ;)

2012-06-04 @ 13:00:38
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0