allt kunde ha vart annorlunda

fan fan fan igelkottssnorre!
kan det inte vända nån gång då?! varför måste allt va så jävla komplicerat?
allt ja vill just nu e att få sörja dom som fattas mig å sen resa mig upp å gå vidare!
istället e de knas överallt! folk blir sjukare, huset ska tömmas å säljas,de ska pratas pengar, man ska ta hand om vuxna som inte kan ta hand om sig själv, å man ska ha ständigt dåligt samvete för man inte e tillräcklig å för att man inte orkar!
man ska va den starka för de e ju så synd om.......stackars......!
res på röven,gör nått eller va fan ta hand om dig själv i alla fall!sluta tyck så jävla synd om dig själv!!

och till er som nu blir så jävla nyfikna,å troligtvis fattar va ja pratar om,å har me de å göra...ja berättar berättar gärna för er, så undrar ni FRÅGA MIG ring inte å försök luska nån annan stanns! tack!

TACK världens bästa ANSO för att du orkar lyssna på mig varje jävla dag när ja ringer dig å kräks!!!
en fet jävla tapperhets å ork-medalj ska du ha!
i augusti när huset e sålt då ska ja bli glad å trevlig igen
!

nu ska ja förbereda inför morgondagen!!
dagen då släkten för första gången på jävligt länge ska träffas av en rolig anledning
min kusins dotter, lilla söta goa tyra ska döpas å äntligen förs vi samman av en rolig å trevlig anledning!

btw har hittat massor av kort som jag har haft kvar hos mamma sen ja flyttade ut
kort från mina ungdomsår ...
vissa har hotat mig typ till döden om dessa kort lämnar min hand å andra är exalterade å vill ha kopior nyss :)
kopior skall fixas å andra kort skall aldrig lämna min hand...ska hålla i dem hårt medans ja lägger upp dom på fejan ;)
bjuder på ett kort på en ung emma utan rynkor å med fin hy :)
ack den ungdommen!!
tror att detta e taget 99 å att jag blivigt provsminkad inför 3ornas bal




Kommentarer
Postat av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar!

Självklart får och SKA du kräkas hos mig. Så jävla många gånger jag gjort samma i ditt öra så har du säkert 458 timmar tillgodo ;)



Hoppas dagen idag blir super även om det pissar ner mer än nådigt. Puss!

2012-06-17 @ 10:30:43
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0