grym barcaresa!!!!

hemma igen efter en soft kortsemester i barca!

har haft de super!
vädret har verkligen vart på våran sida  å vi har haft varmt å soligt
de har vart full rulle från typ 9 på morgonen (ja kära vänner ja har klivigt upp tidigt varje dag!)
till midnatt precis som de bör vara med en 4a årig sjövild busunge
*STOR ELOGE TILL ALLA FÖRÄLDRAR!!! att ni orkar dag ut å dag in!!
eller okej ja ser ju alla mysiga fördelar när dom skrattar smälter man ju!!
å söta som fasen när dom sover! :)
nä men ärligt jag å J har ju busat å haft tokskoj  å vi gillar varandra turbo-mycket
MEN ... japp nu e ja steril ett tag fram över ;) hahahah

nå väl en avslappnad resa med min extra fam!
känns skönt att hänga me folk som man kan va sig själv me till 100%

denna resan fick ja ju oxå chansen att se barcelona ordenkligt oxå, eller ja ramblas i alla fall
å sen nån ball fontänshow där fontänerna e synkade till musiken
å sprutar vatten i takt till musiken...kolla själv om ni åker till barcelona
de e svårt att förklara....


sen va vi ju en hel del på stranden även om ja va ganska skyddsklädd fr-lö pga att ja
brände mig lite lätt under torsdagen :)
en jäkla massa blåsor å en del rådnad.....

detta e mitt smalben


axlar å rygg mår inte heller så bra ... men förhoppningsvis lägger de sig å blir sommarbrunt :)


nä nu måste ja knoppa e ju van å sova vid den här tiden numera!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0