snart semester...

sista arbetsdagen innan semester!!!!
de känns skönt att ha ett brejk!! ska en sväng till barcelona me bästa thess
förhoppningsvis sol å bad å god mat!
sen ska de ju röjas nere i huset... bara tanken på att tömma de där huset ger mig både ångest
huvudvärk!
asså ja har ju flyttat ganska många gånger å vet att de e jobbigt att tömma ett hem
MEN då har jag vart ensam,bott litet och de har vart mina grejer som ja har koll på
nu e de ett trevåningshus som ska tömmas me hur mycke grejer som hellst
å allt måste ja göra ihop me min bror å mammas gubbe eftersom annars kanske nått som e viktigt för
nån annan kastas... så ingen ledg-pilla-dig-i-naveln-semester alltså :)

nu ere dax å dra...ut i pissvädret! stackars mina fina ungdommar som tar studenten idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0