tänk om man kunde få känna sig trygg å kunde få sova lite en natt ... de vore soft!

god natt!.... nä inte mycke.....
för er som tittar in här då å då borde ni kunna se ett litet mönster, att mina inlägg oftast trillar in under natten
de e ju lixom såatt ja har ganska feta sömnproblem..
för nåt halvår sen hade ja denna diskussion med en vän han ansåg inte att ja hade nått sömnproblem
då ja inte har de på papper...korkat tycker jag för ja sover väl varken bättre eller sämre för att en läkare
skrivit de på ett papper eller?! å dessutom kan ju en läkare aldrig veta om ja talar sanning för de e ju inte så att denne lär göra hembesök nattetid!
nu e de ju så att ja faktiskt har fått sömntabletter utskrivet, men ja vill verkligen inte ta dom!
får ja 6 timmars sömn / natt så klarar ja mig nån vecka sen behöver jag en 10-12 timmars för att va tillbax på banan
... hur som hellst de e i alla fall därför många av mina inlägg blir till nattetid!
ja e egentligen skittrött men ja kan inte varva ner å komma till ro!!
just nu handlar de mycket om att ja känner mig illa till mods av olika anledningar..
känner mig inte trygg hemma å känner mig egentligen inte heller trygg nån annan stanns heller
önskar att ja hade någon vid min sida som bara la sina armar om mig å fick mig att känna mig trygg
nån som smekte min kind å torkade mina tårar, nån som va villig att dela det som gör ont å de som skrämmer mig nu!
asså ja e verkligen inte speciellt knepig! har inte massor av sjuka krav,så egentligen borde de ju inte va så förbannat svårt att hitta sig en drömprinns!!!!
eller visst fan ja glömde, uppenbarligen har drömprinsen en jävla massa krav  å tydligen flunkar man på alla punkter!!! de e tydligt att man e en rikti nitlott asså :( nå väl  en vacker dag kanske de finns nån som inte e så förbannat synisk som faktiskt vågar ta chansen å han kommer att mötas av den varmaste kärleken :)
min drömman är snäll,han har humor å hanns ögon glittrar av kärlek,han tycker om livet å har en vilja att ta sig framåt,allt ytligt skit e oviktigt
allt behöver inte va fläschigt å dyrt, så länge man slipper vända på varje krona så ere lugnt,
lyx för mig är att krypa upp i nåns famn i soffan ,att kunna  sitta där i värmen av kärleken osminkad å ruffsig i håret :)
ja e över 30 å ja vet att om ja hittar en man så kommer han ha ett förflutet! han kommer bära en ryggsäck som innehåller både det ena å de andra, för mig kvittar innehållet eller tyngden på den, ja är inte dömmande!
har aldrig vart å kommer aldrig bli,de som hänt har redan hänt å man kan inte trolla bort det!
där emot e de väldigt viktigt för mig att man inte lever som ett skithuvud nu!
allt handlar om respekt,bete dig and i like you!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar!

Om någon ser dig som en nitlott så är det snarare den personen som är nitlotten hörru!

Om människor är så pass ytliga att dom inte kan spendera fem minuter med att lära känna dig så förtjänar dom fan inte att göra det heller!
Du är ååååsssum och därmed basta! Puss!

2012-06-25 @ 08:23:28
URL: http://barajagochmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0