nu ere krig fan! :)

sitter ofta å glider runt i bloggvärlden när ja har tråkigt å inte kan sova..
man börjar nånstanns hos nån som länkar till nån som skriver skit om nån som länkar till nån helt annan.... osv...
har aldrig riktigt fattat detta med att ena dagen va bäsa polare å andra dan hänga ut varandra för gud vet hur många läsare, för att nästa dag hamna på samma fest å antingen slicka varandra djupt i rektum eller catfightas å hamna på nån annan skvallerblogg
 
nån stanns tror ja att detta e ett game för att få/hålla kvar läsare.
egentligen ganska genialiskt!!!
så fan ta dig anso! du har (säkert) sakt nått dumt till mig eller om mig eller om nån me samma namn som mig
ja hatar dig nu (kanske ringer på vägen till jobbet men sen tänker ja hata dig resten av dagen)
hämska fruktansvärda anso läs hennes jäkla blogg där man säkert kan hitta massa ondskefulla inlägg om mig
http://barajagochmitt.blogg.se/ .......

Kommentarer
Postat av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar!

Nä nu jääääävlar! *ska skriva världens elakaste inlägg om dig*

Svar: ja gör de din jävel! å inte fan svarade du på lluren heller!!!
emzingen

2012-06-27 @ 14:15:49
URL: http://barajagochmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0