asflabbet e viktigt som fan!!

ja har många vänner,polare,bekanta,dödsvänner :)kalla dom va ni vill!
ja gör inte så mycke skillnad på dom egentligen
ja e öppen mot dom flesta ja möter å ja bryr mig om dom flesta i min omgiivning,
om något händer någon så kan ja känna empati med denne å försöka stötta så gott ja kan, även om vi inte känner varandra så bra,...
ja har aldrig förstått  folk som har typ 3 kompisar å en bästis å bortsätt från dom fyra så annförtror man sig inte å utlämnar sig inte till nån annnan..
alternativt så e det jag som e konstig :) hahah
självklart  har ja oxå speciella vänner, sånna som står lite högre, dom som är brother from another mother
eller sister from another mister :) människor som vet allt om mig å som ja skulle dö utan!
ja kan inte ens tänka -om dom inte fanns- för detta e folk som har räddat mitt liv så många gånger så
hade inte dom funnits så hade inte heller jag funnits
 
ja har många gånger funderat på vad som skilljer angnarna från vetet så att säga?
att börja prata om att man alltid finns å ställer upp för varandra osv känns larvigt för de e ju en förutsättning!
ja jagar ingen! vill du inte finnas i mitt liv så har ja inte plats för dig!
men de finns något som e vansinnigt viktigt! finns inte det så e man inte vänner på riktigt!!
DE MAGISKA SKRATTET,ASGARVET!
de där fnittret som smittar av sig, man behöver inte ens ha koll på va man garvar åt, man bara sitter å bublar
ihop! :) ju längre desto bättre!!!
man får ingen luft,tårarna rinner,kroppen börjar krampa,å de börjar smitta av sig på dom runt omkring
även fast dom inte har en aning om va ni/vi skrattar åt :)
de e alltid kul när sånt här händer där de egentligen inte får hända :)
ja tror att min absolut bästa skädde på jobbet med min vän magnus!
vi satt i varsin kassa å magnus va trött å hade klivit in i de berömda robotmodet
dvs all sitter i ryggraden, man hälsar,medelar beloppet,tackar bla bla bla allt utan att tänka å knapt registrera kunden :)
när ja kollar magnus kö får ja syn på en kund med den fulaste hatten ja någonsin sett!
den är i fleece å i världens alla färger, den e stor å har en meters långa fleece-korvar hängandes
typ sådär...ja jag vet ja e grym på paint!! :)
 
magnus hälsar tittar upp på kunden-> förstår vad han ser ->kollar ifall jag sett å när han söker min blick sitter ja redan med världens största smajl... från den sekunden e de kört för oss båda
vi asflabbar hejdlöst,okontrolerat,å jävligt länge!
tårarna sprutar å kunder å kollegor kan inte låta bli att skratta åt oss
varje gång nån av oss lyckas samla oss ett uns kommer nått litet fnitter från den andra å de e kört igen!
ja minns inte säkert men ja tror att vi höll på 10-20 minuter
de e ett kärt minne å även om de e typ 10 år sen å mange slutat för länge sen så är det ett mycke kärt minne
å ja skrattar (oftast för mig själv) varje gång ja ser kunden å hattjäveln!
japp hon har den fortfarande!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0