annars har ju folk alltid jävligt mycke synpunkter.....

ja ja jag antar att de e som vanligt, de e ju rent av farligt att säga/skriva vad man tycker
då e de ju bättre att gå runt å snacka bakom ryggen på folk...
oj så dum hon e som tycker så...lite svenskt beteende! :)
aja skit samma så länge ni inte tycker något så fortsätter jag att leva i tron om att jag alltid har rätt
å att ja alltid vet bäst!!
 
skräms av att folk aldrig tycker någonting å vill dela med sig av det!!!
ja vet ja att folk e här å läser, för de ser jag! men ni tycker ju aldrig något
ni håller inte med, ni tycker inte att ja e dum i huvudet,eller att ja har fel...
ibland får ja en kommentar å då vet ja redan att den kommer från anso, för hon e tydigen den enda som tycker något å som kan konsten att lämna en kommentar eller som mamma till FEM ungar har tiden att kommentara :)
 
 
btw grattis till zlatan -de svenska landslaget som äntligen fick vinna en match!!
verkligen välförtjänt!! synd bara att man vann en match som inte betydde något.....
 
riktigt stort fett grattis till gli azzurri som gör de dom ska när dom måste
å dessutom har lite lagom me tur.... nu jävlar ska bucklan hem!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny har jag tid att kommentera. Sitter på förlossningen och väntar på läkaren. Mycket dötid. Vet ej om det har startat eller om jag har urinvägsinfektion. Läkaren kommer förhoppningsvis snart och berättar det för mig. Mycket av det du skriver är självklart och behöver inte kommenteras av mig. Men visst hatar jag de som röker i min närhet (inte personen i sig) och den ickerespekt som vissa visar. Som typ de i Barcelona som tände en cigg när jag 1) skulle äta och 2) var gravid. Då jag inte röker anser jag det är bara äckligt men respekterar dem så väljer att göra det om de respekterar mig och min vilja att inte vara nära drm nöt de förpestar världen. Kram

Svar: oj en kommentar!! men nu blir ja sjukt orolig om du e den ja tror att du är för då ska du fan inte va på förlossningen!!!
emzingen

2012-06-20 @ 13:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0