varning för fult språk !

idag -eller igår..fast ja tycker att igår e ida tills man har sovit, dvs det blir imorn ganska sent för mig..frågor på det?! :)
 
idag har i alla fall vart en rikti jävla skitdag!!
har sovigt en sån där piller natt vilket gör att man vaknar upp å känner sig som en urvriden disktrasa typ
hatar känslan men ja fattar att ja ibland måste för att kroppen behöver sovandet !!
vaknar sent å får  stressa till jobbet, varorna e sena å kollegorna slutar vilket betyder att ja behöver va på 7 ställen samtidigt å göra ett flermanna jobb ...
stora kassan pajjar, kundernna e måndags fittiga, å tack vare stressig morgon e ja bajsnödig å ja hatar å bajsa på jobbet :) japp så e det å de står jag för hahah
hade precis skickat iväg min sötaste bäbis på rast å därför hamnat i kassan,ser hur en pundare glider in i butiken med två pappkassar å inser jävligt snabbt att han kommer länsa butiken...
ja e ju på shitty humör å har fan inget emot att spöa på ett pundarkräk så ja ringer ut bäbis från rasten
å beger mig på upptäksfärd :)
förklarar för bäbis va vi letar efter varpå hon kastar ur sig att hon stötte ihop me honom vid panten dvs precis vid baklagret.... vi remmar ut på baklagret å hittar pundarkleptrot inne på kontoret i full färd me att trycka ner MIN PRIVATA VÄSKA i sin påsjävel!!!
dagens skönaste kommentar kommer från bäbi just i de ögonbllicket
-va fan gör du? de där e ju min kompis väska! hahahahah
å efter kommer jag å sliter tag i min väska å frågar om han e helt dum i huvudet!
han muddras å kastas ut bakvägen...
 
asså på riktigt nu mitt e mitt å ditt e ditt!!
ja skänker gärna pengar eller hjälper gärna till på olika sett men ja vill fan bestämma själv hur å när!!!!!
det är INTE mitt fel att du e fattig för att du pundat eller supit ner dig!
ta dag i ditt liv,ta dig i kragen ,kamma dig å skaffa dig ett jobb...de e så vi andra gör!
spyr på alla burkpantade kärringar på jobbet som gnäller om att dom e fattiga!
å tycker att dom ska få ditt å datt å att vi ska behandla dom med respekt även fast dom inte kan bete sig.
ja behandlar dig som du behandlar mig!
å ja hatar dessa muppar som lägger lappar på tågsätena VARJE GÅNG JA ÅKER TÅG!!
jävla lögnnarpack! nej ja går inte på att alla tiggare har syskon eller ungar som är sjukt i leukemi,
och njusfläsch svensk sjukvård e ju gratis typ, i sverige finns dessutom bidrag, soc eller andra plejs att besöka
där ni får hjälp...den väärsta av tiggarna e gammelkärringen som kommer å tigger å får hon inga pengar så mumlar honn något som troligtvis e nån form av förbannelse för ja får alltid ont nån stanns när hon går förbi
nästa gång ska ja fan sula en femma hårt i nyllet på henne! :)
 
JAAA JA E FETT GRINIG IDAG!
 
 ja tror att en stor anledniing till pisshumöret idag handlade om extrem saknad efter mamma!
å ja påmindes om min saknad på ett ganska larvigt sett då de trilla in ett sms från en släkting som grattade mig på namnsdagen..(tack bibbi! ♥ )
min mamma har alltid vart nogrann med att ringa å gratta på namnsdagen
men idag ringde hon inte !!! hon kommer ALDRIG MER ringa! :(
det är dom små sakerna man saknar!
nåväl skit samma ja pallar inte att älta! kan inte göra nått åt det! bara att gå å lägga sig
å förhoppningsvis vaknar jag gladare imorn!!
 
ska till huset imorn erikshjälpen   kommer med en lastbil för att hämta grejer som vi ska skänka
å sen ska ja bege mig till all in bodyart för en ny gadd :)
ja  hoppas i alla fall att kung joseph har tid!!
 
sov gott alla muppar!!
nu ska surmuttan gå å sova!

Kommentarer
Postat av: Lanjas - www.Lanjas.com

fin blgoggg

Svar: tack så mycket!
emzingen

2012-07-27 @ 21:47:16
URL: http://lanjas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0