öppet,naket,avslöjande,tårfyllt

åter igen en rikti pissdag! ... fast me några få goda inslag i alla fall...
dåligt me sömn i natt igen! å de gör problemen mycke  jobbigare
detta e ju sånt man inte egentligen vill prata om, sånt som inte syns på ytan,sånt som inte många vet om.
men sånt som jag/vi brottas med varje dag!
att känna att man har ett ansvar för en människa man inte tycker om,en människa som man e arg å less på å
som man har noll respekt för!
att jag bryr mig handlar bara om ren respekt till min  mor!! hon valde att leva med honom
(av nån jävla outgrundlig anledning! men de hör inte hit!)
tyvärr lämnade min mamma efter sig en man som är patetiskt, peronifierad
han har vart patetisk till å från, och senaste åren mer till än från å senaste året ...ja herre min skapare!
 
ja förstår att han har ett helvette!! ja förtår å jag lider med honom! av hela mitt hjärta lider jag!
ja å brorsan har vänt ut å in på oss själva för att hjälpa honom, å bara fått skit tillbaka!
visst man får må dåligt å vist alla e olika men att sitta som ett patetiskt mongo å gnälla å kröka å inte på något sett hjälpa till å dessutom förutsätta att alla andra ska fixa allt, de e äckligt! riktigt parasit beteende!!
 
jag är oxå i sorg! ja vill oxå bara skita i allt! ja e förbannat trött å har sjukt ont i kroppen å VILL INTE !!
ja e fett less på livet just nu MEN jag lever!! jag e skyldig livet att leva! jag e skyldig mamma att leva vidare
man måste bestämma sig för att leva eller dö å sen får man kämpa mot sitt val lixom..
vill man leva då måste man kämpa å vill man dö då kan man ju göra det!
att sitta å supa ner sig e ett riktigt patetiskt val!
 
att försöka bry sig om någon å försöka stötta någon som bara gnäller å tycker synd om siig själv
är jobbigt!
att försöka fungera på jobb å i vardagen å samtidigt alltid få höra att man e hård å inte verkar va ledsen å inte verkar bry sig om att ens mamma är borta är oxå hårt!
att få höra att man inte bryr sig å att man inte sörjer sin mamma (och pappa) bara för man inte sparar minsta pinal, gör allt JÄVLIGT MYCKE JOBBIGARE!
allt detta medans man sliter sig svettig å tårarna rinner medans man går igenom hela sin barndom,uppväxt å nutid av minnen å saknad,
varje pryl talar om ett minne varje sak gör ont! varje tröja ger en lukt!
allt gör ont, varje liten sak väger ett ton att lyfta!!
allt gör så jävla ont
behöver en trygg famn! behöver bli omhändertagen,älskad,omtykt,,kramad,förstådd,
behöver trygghet,hjälp,lugn å ro.
behöver andas,sova,få ha kul!
höver nån som håller om mig i mörkret,nån som torkar mina tårar nån som vaggar mig till sömns,
som ser till att ja vaknar igen ............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0