min kjol den har tre fickor, tre fickor har min kjol, å har den ej tre fickor så kan ja inget sno...

jag är inte på något sett rasistisk å jag har egentligen inte så väldigt mycke fördommar
MEN som butiksarbetare sen 13 år tillbax å med många butiksarbetande vänner så e de fan ingen lögn
att när kjolmaffian å deras gubbar entrar butiken så försvinner de grejer!!
ja VET att de finns ärliga kvinnor me kjol oxå (en av våra stammisar tex) men tyvärr e det väldigt väldigt vanligt
att de försvinner mycke grejer när "familjerna" kommer in i butik!!
dom som e ärliga får helt enkelt tacka sina landsmän för sin kassa stämpel!!
sorgligt men sant!!
ja kommer ALDRIG inte reagera/punktmarkera kjolmaffian när dom entrar butiken,
faktum e att ni kan nu sitta å va förbannade över hur ja tänker -de e okej, va de!
men ja kan medela att de e NI /VI som betalar för va dessa ligor gör!
'de e våra priser som höjs varje gång dom jävlarna snor -för ni ska fan inte tro att butikscheferna e
dumma i huvudet å förlorar pengar...
idag har dom nog haft grillparty för de har snots flärrefile`till förbannelse!
 
för mig spelar de absolut ingen roll vem som snor eller hur vederbörande ser ut,ja blir förbannad överlag när folk snor eftersom att de innebär att de blir dyrare för oss andra!! vill du käka,kamma dig å skaffa ett jobb!!!!
 
anledningen till att ja tr upp just dom me kjol e ju för de e enkelt, dom utmärker sig på ett fördelaktigt sätt
för oss som jobbar i butik, synd bara att min kollega va på rast å inte hade möjlighet att backa mig,
nog för ja gillar att sätta dit parasiter men ja går fasen inte på 4 pers själv!
 
så nu hoppa ja bara på att morgon personalen missat å kolla datum å flärren va dålig..
må tjuvarna bajsa löst många dagar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0