ja begär inte att nån annan ska förstå!

varje dag klickar jag upp bloggsidan, men varje dag uteblir inlägget!
kan lixom inte få ner tankarna å orden, kan inte sortera hjärnan ..
ja  har så mycket att skriva egentligen,så mycket som ja borde få ur systemet,
men de går inte! kan inte samla mig, kan inte strukturera mig...
mycke handlar om att jag dagtid stänger av alla känslor å sorgen för att kunna funka,
dels funka på jobbet å dels för att palla att röja nere i kåken...
på kvällen däremot då flödar alla tankar fritt! varje natt utspelar sig nån form av inbördeskrig
av tankar å känslor i mitt huvud,helt omöjligt att få ordning på!!
folk frågar varför ja inte sover på nätterna? har ni sovit me ett inbördeskrig i pallet nån gång??
när ljuset kryper fram lägger ja på  locket igen, då somnar jag å sen sover jag hårt å drömlöst
vaknar alltid trött å genomsvettig å med värk i hela kroppen,,,
ja börjar bli rädd för tiden efter huset e sålt å det i samma veva blir höst å mörkt.
kommer ja nånsin sova då? kommer ja kliva in i den berömda väggen??
... den som  lever får se!!

Kommentarer
Postat av: Sara S

Jag tycker alltid det är svårare att hålla undan "den där tjattrande apan" som vil snacka orostankar och negga när man är trött.
Kanske kan vara en idé att ta kontakt med sjukvården och få dels en samtalskontakt och dels hjälp med mediciner för att få sova?
Ibland behöver ju både kropp och sinne lite hjälp på vägen.
Kram

Svar: har sömntabletter men ja e rå anti att ta dom! där emot behöver jag nog samtala lite... brukar klara mig bra med alla mina fina vänner men såhär i sommartid har dom annat för sig, semestrar å grejer...
emzingen

2012-07-15 @ 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0