för att ja älskar er kära vänner!

dagarna bara springer förbi!
ja som vanligtvis brukar njuta till fullo under dessa månader,vakna tidigt å sätta mig för att samla energi av solen
denna sommar har vart annorlunda-orkar inte,ingen sol finnes, å inte heller nån balkong....
har inte riktigt lust med nånting! energin går just nu åt för att jobba å lediga dagar
för att röja i mammas hus...sen tar energin slut!
försöker oxå lägga lite tid på att prata med vänner, även om jag egentligen bara vill dra täcket över huvudet
å inte prata me nån, så vet jag att de e viktigt!
snälla missförstå mig inte nu kära vänner!
ja tycker att de e underbart att prata med er -när ja väl gör det!
men känslan innan tex när ja sitter me luren å vet att ja "borde ringa" eller när luren börjar ringa när man ligger i soffan... e de ogonblicket är det jobbigt men ja njuter under samtalet!
å ja vet att man måste underhålla sina vänner, annars kanske dom försvinner!
behöver inte vara av ren elakhet vänner försvinner!  men min frånvaro kanske fylls med nån annan å sen e min plats upptagen...
ja vet att ja ALDRIG skulle överleva utan mina vänner, och därför e jag inte heller villig att
sätta dom på spel. så hur slut ja än är så ringer ja samtalet!
all min energi å all min ork å allt mitt hoppp hämtar jag från mina vänner!
min livslust, mina perspektiv på livet,min tröst,mina skratt!
dom ger mig tröst å ovärdelig kärlek å utan den vore jag död!
 
vill poängtera att så här e de alltid! inte bara nu, mina vänner har alltid vart å kommer alltid att vara dom som
ser till att jag orkar å att ja mår bra...
kärlek till er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, mig behöver du inte underhålla. Jag kommer aldrig att försvinna även om vi inte pratar på en månad. Ingen kan ta din plats i mitt liv, älskade syster. Men det hoppas jag du vet. Vi kan vara dåliga på att ringa eller så går vi om varandra hela tiden men när det verkligen gäller så finns vi där. Det är det enda som betyder något. Kram

Svar: de känns tryggt! synd att du e annonym bara så ja inte vet vem det är, även om ja har mina gissningar :) haha
emzingen

2012-07-21 @ 12:42:23
Postat av: Maria

Fina Emma önskar jag kunde hjälpa dig på något sätt. Jag vill så gärna ge dig energi och styrka.. Tänker på dig <3 kramar

Svar: tack gumman! alla mina vänner ger mig energi å du e ju inget undantag!!! tänker på dig oxå! stor kram till dig!!
emzingen

2012-07-21 @ 13:23:52
URL: http://smarren.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0