daxform

är så sjukt trött!!
alla som har flyttat vet ju hur jobbigt de e att packa all sin skit!
tänk er då att packa nån annans skit...som man dessutom har massor av minnen från,
minnen som påminner om livet man haft med dom man älskar ,som inte längre finns..
varje pryl gör ont och är tung!!
man kan inte spara allt man vill å de gör ont att kasta...
dessutom e vi två, två med olika minnen - ja kan aldrig kasta nått utan att fråga min bror-allt tar så lååång tid!!
har vi tur kommer mormor å hjälper till då tar de ännu längre tid! ...
ja vill bara att de ska bli klart! ja vill ha tillbax min fritid! som de e nu går varje ledig dag till att rensa å packa
ja e trött mentalt å ja e trött fysiskt...hela min kropp gör ont!!
igår bar vi ner grejer från vinden och åkte till tippen å kastade ,idag e ryggen trasig!
känns skönt att vi i alla fall har vart å kastat en vända! nu kan vi röra oss igen å har platts för ny skit...
nå väl nu ska jag göra mig i ordning för jobbet...jobbar kväll me bästa bäbis å bästa lossan så de blir en soft kväll!
känns skönt att slippa va pedagogisk å lära ut arbetet (mycke nytt folk) utan ja vet att saker blir gjort
utan att ja behöver styra å ställa så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0