ja går min väg,de brukar funka ganska bra...

ja kommer alltid gå min egna väg! ja kommer aldrig lyssna till andras skitsnack!
ja gör min egen uppfattning om folk å ja väljer själv vilka som ska vara mina vänner!!
ja kommer aldrig vända någon ryggen för att nån annan anser att ja bör göra det,
å ja kommer heller aldrig någonsin pola me nån för att nån annan tycker att de e bra...

ja gör mina egna val i livet å ja står för dom till100%

inte heller kommer ja nånsin säga till nån annan hur dom bör göra, ty alla gör sina egna val..

de e inte mitt jobb att dömma någon för deras bagage eller för deras handlingar!
folk får själv leva me va dom gjort å när tiden e inne så får dom stå för sina handlingar!
de e vackert att kunna förlåta å de e bra för själen!!


hur ska ja kunna stå upp å säga att jag e kristen å att det är rätt väg,att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad,att man ska respektera å älska varandra å att man ska vara en god människa ..
om ja inte själv lever så??
Och förlåt oss våra skulder, liksom vi
har förlåtit dem som står i skuld till oss.

lyder bönen som jag har sagt ja till, hur kan jag inte förlåta andra om ja själv änskar förlåtelsen
när ja gör misstag?!
ja säger inte att man måste förlåta allt å ja säger inte att ordet förlåt e nått nirakelord som tvättar bort alla misstag, absolut inte!
de ja menar är att man måste känna efter i själen va som e rätt å ibland är de på sin platts att tänka me hjärtat!
å ibland bör man plasera sig i den andres skor innan man dömmer denne!

du vet aldrig va du har i din hand så va försiktig med va du kastar bort
även den skitigaste diamanten blir vacker när du tvättar den, å även me all skit va den alltid en vacker diamant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0