nyårslöftet som höll en dag typ :)

somnade på soffan igår av ren utmattning efter en sjuuuukt lång vakenhet på typ 40 timmar
fick sova 8timmmar å de va himelskt! om ja går å lägger mig vid 0000 idag så skulle ja
kunna sova 13 timmmar  :) behöver ja skriva att de känns som en bra ide :)

de hade vart både en jobbig natt  med oro  å en lång dag av mycke samtal å sms
tack gode Gud att ja va ledig igår!
ja har bestämt mig för att dra tillbax mitt nyårslöfte!
ja kommer aldrig bli nån kall biatch! de e inte min grej!
ja älskar mina vänner å ja kommer alltid stötta dom!
ja kommer inte alltid gilla,stötta å uppskatta deras handlingar, men de ska MYCKE till
för att ja vänder nån ja älskar ryggen!
alla kan göra fel, de e mänskligt!
om man gör fel mot mig - erkänner sin handling, lyckas övertyga mig om att man ångrar sig
å ber om ursäkt så får man me största sannorlikhet min förlåtelse!
däremot ska man nog inte fortsätta sen i samma spår för ja tar ju inte
hur mycke skit som hellst
e bara glad att alla mina kära lever å mår ok!

dessutom låter ju mina vänner mig göra bort mig ibland utan att kasta mig å¨tippen
bra vänner står pall för lite turbulens!
speciella vänner står pall för en storm
å fantastiska vänner står kvar även efter orkanen
ja tänker vara en fantastisk vän som samlar på fantastiska vänner !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0