positiv e ju en inställning

blir oerhört tacksam över fina å stöttande kommentarer! fast när ja läser dom så känner jag hur
jäkla dyster å tråkig ja e just nu!!!!
hatar att vara sån! ja älskar att vara glad å positiv!
så ja måste försöka hitta positivitet i livet nu, ja kan inte gräva ner mig även om de e jobbigt
för då kommer ja sluta på psyk eller nedanför min balkong!

har pratat me fina vänner å skickat uppskattning till dom :)
tog mig iväg på en promenad å gick ner till träffen i kyrkan å de gjorde mig gott!!
har skratta åt larviga saker,omringad av fina vänner
e lite ledsen över att ja inte kan åka me upp till saxnäs, skulle behöva det!
för det är ju ett underbart ställe att ladda batterier på!
lungt,vacker,naturlikt,själsligt å gemenskapligt :)
men att få semester om typ 3v +ekonomiskt + att lämna morsan nu!? näää funkar inte riktigt va!!

får försöka positivitet här i krokarna! sluta å bara peka på de neggativa!!
å när lönen kommer åker ja nog uppåt i landet en sväng för att fly vardagen lite
å umgås med nån som kan konsten att känna mig trygg å får mig att garva
(bortsätt från när han ger mig gråa hår :)  )

fridens på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0