adjö böldygnet kom aldrig mer igen!

sämsta värsta dagen på länge!
helt okontrollerat har tårarna runnit typ hela dagen helt stört!
men man kanske behöver sånna urrensningar för att kunna gå vidare som en starkare människa
lite sömn,noll mat,ensamhet,feber å alkohol e en jävligt dålig kombo när man mår skit
hoppas ja inte har förlorat något eller någon på vägen!

vissa har tydligen inte riktigt förstått mig idag...ja tycker att ja e ganska lätt att förstå!
om ja mår skit, ring mig- de jobbigaste som kan hända e att ja inte svarar!
krama mig- gör det hårt, ordentligt å länge!
släpp kraven, de finns inget facit på va man ska säga!! 10p till den som får mig att garva!
dagens vinnst går oavkortat till anso!!!!!

fan vilken jäkla åsum vän du e anso!! ja fucking löv ju asså!! på riktigt!
jämt finns du där de kvittar om ja e glad eller farllig, du drar dig lixom inte för att finnas även om de hettar lite 
eller blir lite obehagligt! du är nog den modigaste ja känner!!
hur jobbigt du själv än har det så står du bakom mig till 100% 
du vet va ja känner, hur ja tänker,va ja vill , hur ja tycker,vem ja älskar, vem ja hatar..
å de  känns tryggt! du skulle ju aldrig bränna mig!.
på samma sätt har du mig!! dygnet runt till 100% å totalt ärlig...

   
innsåg att ja behövde slappna av lite för att ha en chans att kunna sova
så ja körde lite linnex i nacke,axler å rygg har man gjort det själv så vet man att de hettar
ganska ordentligt å man blir jävligt varm och röd...



de e en tunn tunn linje mellan smärta å skönt å me linnex kliver du fram å tillbax över den linjen
under ett par timmar :) men de gör undervärk om man har ont!!


nu ere dax att försöka sova å lägga detta dygn bakom sig!
i hopp om att folk VÅGAR höra av sig imorn :)
å att mina bölings days are over! å att morsan mår bättre!
fridens på er alla smygläsare vilka ni än är...


Kommentarer
Postat av: Annso

Mnååh.. Jag förtjänar fan inga poäng! Jag tycker att det är hyfs att finnas där för mina vänner när dom mår skit. Och när dom mår bra såklart! Och som jag sa i luren, jag är kass på empati-tjafset haha. Älskar dig och hoppas du får en bättre dag idag! <3

2012-01-30 @ 07:47:39
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Sarah

Får ont i hjärtat när jag läser dina inlägg :'( Är så ledsen för din skull. Livet blir bättre... håll ut :( kram <3

2012-01-31 @ 16:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0