skönt när folk visar va dom går för,de gör rensningen förjävla mycke lättare!!

vissa dagar behöver man sina vänner mer än andra dagar!
jävligt dålig kombo att ha en sån dag en lördag när de vart löning  å alla e ute å festar typ :(
å alla man försöker prata me e fett upptagna...eller nått ...

själv e ja sån som aldrig nobbar en polare som behöver mig!
utan å tveka går ja åt sidan på en fest om nån vän ringer å e ledsen
(har suttit i timmar  tunnt klädd ute på balkonger fratt de va de tysta stället,
ibland tycker nån på festen  synd om mig å kommer ut me en filt typ i halvtid) :)
om ja e trött på min lediga dag å bara vill ligga i soffan men en vän behöver mig  så kliver ja upp å åker!
om nån ringer när ja sover å vill ha sällskap hem från krogen, så lyssnar jag (i alla fall ganska vaket)
(skulle aldrig förlåta mig själv om ja nobba min vän å något hände)
om folk behöver skjuts,råd,pengar,mat,sällskap,kramar,pepp,stöd,jobb,barnvakt,bygghjälp...
ja va fasen som hellst så vänder ja fan utåin på mig själv för att hjälpa till!!

jävligt mycke sorry för ja inte e lika rolig just nu å kanske inte orkar lyssna på alla andras problem
å hejdå till er som faller bort nu! folk som inte ger tillbaka går fetbort!!
ni har visat vart ni står å bör därför inte ta mig för givet nästa gång ni ringer å behöver mig
ja kanske e förbannat jävla upptagen!!!

tänker inte spilla mer tid nu på folk som inte värdesätter mig
ja e mer värd än att bara bli nyttjad när de passar!
ni kan boka tid hos en psykolog, eller ringa nån annan som orkar bry sig eller som kanske tar betalt för sina tjänster! finns massor av roliga betaltjänster där ute i världen ...

till er som finns å alltid ställer upp, ni e en jäkligt liten men naggande go skara
när ja e tillbax till mitt vanliga jag å har laddat me lite styrka å ny kämparglöd
så kan ni räkna me mig till 2000%
nu drar ja täcket över huvudet å hoppas på att morgondagen blir bättre!! 

Kommentarer
Postat av: Mia

Ålskling, jag är nästan tillbaka nu. Har bara varit i helvetet ett par dagar. Kommer snart. Puss på näsan.

2012-01-29 @ 06:23:24
Postat av: Annso

Dom som inte förstår och värdesätter dig för den du är kan fara åt hev*te!

2012-01-29 @ 08:07:15
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0