allas liv ser lite olika ut lixom...

okej skönt att folk oroar sig över min "15 minutes of fame"
kära vänner ni behöver inte oroa er ja kommer att överleva!

de togs en bild på mig igår som va lite mer osmaklig än va den kunde ha vart
(asså inte ens ja e så där ful jämt! )
å den togs av rosanna å hamnade sen på hennes blogg som e ganska välläst ..
jag å rosanna e vänner  hon gör som hon känner å de e därför ja gillar henne! 
ja bryr mig inte speciellt mycke men hon kommer få betala för de, nästa gång hon hälsar på sin favvokassörska så ska subban få betala dubbla pengar :)
att folk dömmer mig efter ett kort tycker ja bara e patetiskt å att små fjortisar tycker jag e otrevlig på jobbet
skiter ja fullständigt i ,har ja vart otrevlig har ja säkert haft en god anledning :)

detta känns helt jävla orelevant i jämförelse med annat i mitt liv!
medans vissa töntar satt å skrev annonyma kommentarer om nån dom inte känner
baserat på va dom ser på en ful bild
så satt jag me min mamma på sjukan å försökte höra va hon sa till mig genom syrgasmasken...

de kommer alltid finnas patetiska människor som bryr sig om ovesentliga ting å hakar upp sig
på saker som i slutet inte betyder ett jävla någe!
folk kommer alltid att ha åsikter om andra å folk kommer alltid prioritera olika ...

tack till alla vänner som ringt messat å fejjat mig angående mamma de betyder oerhört mycket!!
hon kämpar på å just nu är de stabilt men väldigt allvarligt ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker inte bilden var rättvis men sen så vet jag ju vilken underbar människa du är Emma !

Kram på dig !

2012-01-25 @ 11:08:35
URL: http://endeliminvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0