natt mellan torsdag å fredag

känner mig lite ur jängorna idag!
snorig,täpt men inte så ja skulle kunna sjuka mig..
lite febrig, så där frusen å ont i kroppen men ingen temp lixom
trött å sliten men ändå inte sovtrött
magen blåser surt i trumpen efter en veckas värktablettsintag

e lite nojjig över att inte komma upp i tid imorn, hatar fredagar!
börjar lixom tre timmar tidigare än vanligt å om man e van å snitta 6  timmars sömn för man e sömnrubbad
så e ju risken för en 3 timmarssömn inatt ganska överhängande...

tanken nu e tvätta bort sminket,ställa alla larm, skära upp lite gurkstavar ,ta en cigg å sen lägga mig i soffan å kolla
på city akuten å sen försöka somna på soffan..
ja vågar inte lägga mig i sängen för då kommer ja försova mig!!

äter massor av kiwi nu de e jäkligt mycke c-vitaminer i dom fast ja tål dom inte riktigt
kliar som fan i munnen men va fasen gör man inte?! ja har lixom inte tid eller lust att vara sjuk
å då e c-vitaminer ett bra knep :)
när ja sökte kiwi bilder hittade ja nå asgullit!
                                                         detta är en kiwi fågel :)
den måste man ju ge kärlek till!!! :) ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0