bara lite funderingar

förundras över detta me otrohet,
å nu pratar jag om otrohet mot nån som man jängat me några år,kanske har några knoddar me å så vidare
inte nån man träffat en kvart å inte riktigt vet vart man har...
så älskade grubbelmaja tro inte att detta handlar om dig! ;)...

om man nu e otrogen så antar jag att de e för att saker å ting saknas å då undrar ju jag varför man e kvar??
nu vet ja att vissa tänker -ja men va fasen de e ju sånt som kan hända på fyllan!-
de där me att skylla på fyllan e bland de fegaste ja vet!!!!!!!!
1) hur ofta e man sååå full så man inte har en aning om vad man gör??
2) eller om man  nu vet att man blir så illa så kanske man inte ska dricka PUNKT!
3) eller så kanske man inte ska ha partner, så kan man ju ligga på utav bara helvette!



nått annat som ja hittat tycker ja oxå e helt sjukt!!
hur kan man skylta me nått sånt här ?? de e ju som att säga
-de e helt ok,do it för fan do it!!!-
och att säga att de typ e tråkigt å värdelöst att vara gift??...




nä mycke kan ja ta å mycke skit kan ja förlåta! de vet ni som känner mig väl...
men otrohet e fan nått ja inte tror att ja skulle kunna förlåta!!
e fortfarande förbannad på en man som florerade i mitt liv förr
vi dejtade lite en tid å allt va soft tills han råkade försäga sig  å nämde sin fru....

nu vet ja oxå att dom som känner mig väl hostar lite granna :)
så därför säger jag väl här å med aldrig mer!
aldrig mer nått annat än nr ETT å the one and only!
å så efterlyser jag en normal man som e singel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0