skulle va så jäkla skönt att krypa ihop i en varm famn å bara få vara...

ibland känns allt så förbannat jävla meningslöst!
man får nån dag när man hinner hämta ett uns me kraft men de e aldrig tillräckligt
sen kommer alltid ny skit, eller gammal skit, eller nygammal skit

alltid en känsla av att inte räcka till!
alltid en känsla av att inte kunna göra något.
alltid en känsla av att de bara blir sämre.
alltid ångest över att de när som hellst kan ta slut....

ständigt dåligt samvete för att ja alltid jobbar cp-tider å inte kan vara med när mina nära å kära ses
eller när dom fyller år,att inte ens hinna se den nyfödda i släkten!
aldrig räcker jag till!
skulle vilja fly LÅNGT bort för då har man ju en giltig ursäkt till att inte va närvarande!
att säga att man inte orkar e inte lika okej,men ja ORKAR inte!!!
ja e så psykiskt slut! så ja nu även börjar bli fysiskt trött!
ja ser hur den där bekanta väggen börjar komma närmre!
vill bara vara ett litet barn få vara i någons famn  å inte behöva bekymra mig om något...
en varm kram nu från fel..ja eller rätt människa skulle kunna få mig att kolapsa å gråta hysteriskt i flera timmar..

ja e van att alltid vara stark!
ja e van att alltid orka,när de e jobbigt har ja alltid kavlat upp ärmarna  längre
å huggit i å plöjt vidare, varför orkar jag inte nu??
hur hittar man orken igen?? hur laddar man batterierna ??

de finns vissa vänner FANTASTISKA VÄNNER som får mig upp över ytan!
dom lyssnar å peppar å får mig att skratta, ja tror att skratt laddar batterierna!!!
ja tror inte att dom fattar hur mycke dom gör för mig!
ja hade alldrig klarat de sista året utan vissa,ja hoppas verkligen att ni vet vilka ni är!!!!
ja hoppas att om ja inte lyckas me något annat att ja i alla fall lyckas få er å fatta att ja älskar er!
ja ska bli bättre på att visa det, ja ska säga det till er offtare!

bäbis,anso,stefan,thess,emma,lisa,sara
ni e mina stöttepelare i livet!
utan er vet ja inte va ja skulle ta mig till!!!
sen finns de ett jäng jävligt speciella kollegor oxå
tess lossan å morsan ni kommer alltid vara mer än kollegor! (även här e ju bäbis inräknad såklart)
tack för att ni finns på jobbet
å gör allt jävligt mycke lättare å roligare !!!
tack fratt ni alltid lyssnar å peppar shit vi har gått igenom en del grejer asså!! :)
ja vill oxå tacka mina föräldrar å ja önskar mig fred på jorden... hahahah
GO NATT!!

Kommentarer
Postat av: Annso

Man får visst inte orka! Jag orkar aldrig, men gör ändå, och det leder ju bara till problem. Du ska bara göra det som du mår bra av, resten kan vänta! (förutom jobb möjligtvis ;))



Tack för att du finns i mitt liv, trots att jag är helt jävla galen emellanåt! Älskar dig!

2012-01-17 @ 06:48:37
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Monica Saarainen

Man måste inte orka tjejen och man får bryta ihop ibland men man måste kliva upp efteråt och börja om , det är tufft ibland och kan kännas omöjligt men du har många vänner som bryr sig om dig . Det är som du säger berätta för dom vad dom betyder gör dig , ofta , så finns om kvar . Hoppas det vänder för dig snart jag vet hur det känns . Have själv ett tre kvar års helvete med mig. Själv tack och lov överlevde mitt förhållande det , inte tack vare mig utan tack vare Thomas , jag betydde så mycket för honom att han stod ut så ta hand om dina vänner dom är det viktigaste du har ! <3. Kram

2012-01-17 @ 09:15:17
Postat av: tess

Håller med föregående talare! Man måste inte alltid! Och de som förstår det finns kvar och förstår varför man inte gjort, lr gjort, vissa saker! Så tycker jag iaf;) Ja fan vi firar 10 år ihop du å jag i februari, vi har alltid kul ihop å det väger tungt för mej;) Tack själv som lyssnar å stöttar! puss

2012-01-17 @ 10:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0