shit va tröttsamt asså!!!

ja har vart sjukt trött hela dan efter att ha varit jävligt vaken natten till idag
kom hem, lagade käk->åt å somna i soffan ...sov typ 20 minuter samtidigt som ja bloggade de förra inlägget :)
å vet ni ja läste inte igenom det innan jag la upp det så där har ni svaret till varför de kanske inte hänger ihop
å om de e massa konstiga fel...aså på riktigt så SOV jag ->vakna skrev om->sov -> skrev->sov å skrev... hahahahaha så skönt när man vaknar till å tänker " va fan sysslar ja me??" jaha jag bloggar visst :)
sen va ja så sugen på att hoppa i duschen så då la ja bara upp inlägget å gick å duscha...
ja duscha LÄNGE Å VARMT stod nog i typ 20 minuter helt stilla å lät de varma vattnet
värma å rena mig...pst! säg de inte till nån men ja kan ha somnat!! hahah
japp ja e skadad, ja vet!!

nu kan ja såklart inte sova, utan roar mig med att kolla på
avsnitt av "the voice sverige"
vem fan skulle man vilja bli coatchad av om man fick välja mellan
petter, carola, ola salo, å uggla
ja vet ju vem ja ALDRIG skulle välja i alla fall! :)
fröken DRYG Å SJÄLVGOD känns i detta programmet riktigt falsk å äcklig hua hua hua!!!
ola salo gillar ja inte heller riktigt! han känns mesig
petter e SÅ SJUKT musikalisk å de vore ju helt obeskrivligt att jobba me honom!
lika så uggla,han e fett ball!!
hum...svårt val!!!

fan ja måste verkligen sova!!
men..... de springer ju runt en del ångest i kroppen just nu å de e inget ja varken kan kontrollera eller göra något åt tyvärr!
just nu e ja jävligt sliten mentalt! ja känner mig som en urvriden disktrasa som dessutom
har blitt utkastad i kylan å fryst till is.. orkar inte tänka å känna,ryggen e fuckt upp!
ögonen svider konstant,lederna värker-speciellt händerna,å fötterna krampar asså ja får typ sendrag i fötterna å tårna..de e en sjuuuk smärta för er som inte har erfarat det...
å de e ett tecken på att ja e sne i ryggen å trött i kroppen OCH att ja lider av FET sömnbrist
dessutom oroar jag mig för kommande tid, å de gör ja på många sett
hur kommer de gå för mamma å hur lång tid får min moster,hur kommer de gå för vissa vänner,
hur ska jag hinna allt ja vill hinna å hur ska ja få ihop de ekonomiskt??
ja e van att ha råkontroll! ja e van att kunna hjälpa mina vänner,ja e van att ha pengar på banken..men...
diverse bilstrul,nya glasögon,hål i käfta,å struliga pellar så kan man väl säga att just nu
e ekonomin jävligt ...ansträngd! men va fan ja överlever !! ja har mat i kyl å frys å skåp
ja har några bonuscheckar som ja sparat för tuffa tider,ja har väl småpengar i skåp å lodor å i väskor å...ja ni fattar...dessutom har redan dom a vännerna flesta vännerna sagt "emma hojta om du behöver låna!"
öööh JA JA HAR VÄRLDENS BÄSTA Å GOASTE VÄNNER!!!!!!!
å de får nog avsluta detta inlägget, för nu känner jag att ja börjar glida in i en tröttfas å då bör ja passa på eftersom nästa inte kommer förns fid 5-6 typ :)

ridens på er! å em em gång.ja har VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!!!!!!
allt betyder ni! precis allt!!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0