nada brejn but the but is kjut!

e ledig idag efter sex dagars jobb..
har inte gjort annat än å ligga på soffan å kollat på tv, sovit,pratat i luren, sovit, fejsbookat....
åt precis en sallad (tomat,gurka,avocado,morzarella) å laddar för att göra mig själv en jättetjänst
å gå å duscha för ja luktar fan inte rosenknopp asså!! :)
 men först ska ja kolla klart på topmodel (man får kolla på skitprogram när man e ledig!)
jisses va ja blir irriterat på dessa blåsta brudar asså!
va spelar de för roll att man e snygg(?) om man inte har nån som hellst
social kometens????
de som stör mig mest mortsett från att de alltid ska bli värsta catfighten mellan dom sv***a getto biatcharna
som sen går ut över nån stackars tjej som ledsnar å ber dom hålla käften å sen blir anklagad för att vara rasse,
för -cry me a big fucking river- de e alltid synd om dom fär**de  för va deras förföräldrar(?) gått igenom
så dom får bete sig som ufon!!! observera att detta  är in the big mongo amerikat å där e ju allt lite mer å lite tokigare!! :)
hur som hellst bortsätt från detta kräks jag när dom får TYYYRAAAAAMAAAIIIIIL!!!
JAPP ALLA SKRIKER SOM DOM HAR FÅTT EN MILLE PÅ BANKEN
å sen läser dom mailet ihop *läs skriker....då kliar de i min kropp!!
hum...undrar varför ja kollar på det??? ja va ska ja annars irritera mig över?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0