anso har ja fan inte fobi för! :)

ja å anso roade oss me att prata om fobier under kvällen!
sånt normala människor inte snackar om kanske, men ja å anso har ju inte så mycke skrupler så...
ja jag kan ju bara snacka för mig själv anngående att känna sig trygg i en vänskap....
men de e fan inget som ja inte kan berätta för bästa anso!
hon e en sån som ta mig fan inte dömmer än för något!
va som hellst kan man berätta, sånt som andra typ dumförklarar än för
sånt som andra tycker gör än till psykfall :)
anso mest rycker på axlarna å får än att må bra igen
å de gott folk de hamnar JÄVLIGT HÖGT på min lista!!
om man dessutom e förbannat rak å jävligt rolig å har ett hjärta av guld, då börjar man närma sig ansos höjder!

ANSO DIN JÄVLA TOKA JA E SÅ SJUKT GLAD ATT DU FINNS I MITT LIV!!
DU FINNS ALLTID! DU FÅR MIG ALLTID ATT GARVA Å DU ÄR FÖRBANNAT ÄKTA!!
OM FOLK BARA VORE HÄLFTEN SÅ JÄVLA BRA SOM DU SÅ SKULLE VÄRLDEN SE BRA
JÄVLA MYCKE BÄTTRE UT!!

JAG GER DIG 7 ASSÅ SJU ;) ♥♥♥♥♥♥♥ AV 5 MÖJLIGA

min stora fobi är mörker!
tror att den kom eller förvärrades när ja va typ 15 och blev hotad hemma i hallen
av en föredetta vän till familjen
han va riktigt full å hotade oss både med vapen å värbalt
när han vrålar att han hoppas att farsan ska dö
(han va riktigt sjuk då och dog nått halvår senare)
så slog de slint i pallet på mig å ja jagade ut idioten me en kökskniv..
han stannade upp ute på tomten å sa till mig " emma se dig om i den mörkaste gränden ska ja plocka dig"
man kan väl säga att ja blev något paranoid efter det!!
å många år såg ja mig över axeln!!
bland de värsta du kan göra mot mig e att utsätta mig för mörker...
tror att de kan vara därför ja sover bättre på morgonen/dagen, för ja känner mig tryggare i ljuset!!

på jobbet efter mina arbetsuppgifter e avklarade måste ja släcka ner butiken å genom mörkret ta mig till omklädningsrummet för att hämta mina grejer...
de e väl typ ledljus dit men inte mer än så?!
om ja har tur /har vart smart så har ja den bärbara luren i fickan å på den finns det ficklampa !!
de e fantastiskt, ofta springer jag ut från omklädningsrummet med hög puls
å mega ångest! å tar mig ner till ljusare partier av butiken

idag hade nån kollega roade sig ! :)
å ja höll på att BAJSA I BYXAN och fick nog en smärre hjärtinfarkt!!!!
i mörkret till omklädningsrummet möts jag av mr skäääryyy...
(har helt ok blixt på kameran så de e bra mycke mörkare än va man ser!!!)


VILKA E DINA FOBIER????
ja asså detta e ju en fråga å den kan man ju svara på tex i en kommentar!! ;)
anso du behöver inte svara för ja tror att du bra får lämna kommentarer med 16.000 tecken hahahah

Kommentarer
Postat av: Annso

'generad' Emma, så många fina ord på en o samma gång är inte ok! ;) Tack för att DU finns! Vem skulle jag annars kunna muppa mig som Carolina Kluft med? Skvallra om kackerlackor med? Rodda i karlproblemen med?! Och vem annars än du skulle inte tycka att jag var normal även EFTER att jag berättat om ormen-i-toan? Älskar dig!! <3<3<3<3<3<3

2012-02-24 @ 07:34:48
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Tess

Hahaha, jag hade fan dött tror jag om jag hade sprungit på den där i mörkret,haha!

Är ju oxå "onormalt" mörkrädd! Inte att jag tror på spöken/monster under sängen osv, men fan man ser ju inget..dahhhh! Man vet inte vad som finns där då.

2012-02-24 @ 14:26:49
Postat av: Frida

Jag har fortfarande rädslor kvar från när jag kollade på dantes peak med Sara när vi var typ 11-12.. bodde ju på ett berg klart det kunde bli vulkan utbrott hos oss ...

Har svårt för berg än idag

2012-02-24 @ 15:08:27
URL: http://stardazzel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0