nu e ja vuxen ..i bilder :)

mitt liv har mest handlat om jobb, å att vara jävligt lycklig me vänner!!
 å dom bilder ja har på mig e mest  tokbilder där ja e glad me nära å kära  :)
vill poängtera att ja typ e nykter på alla bilder ,ja e som ja e å behöver inte sprit för att ha kul...
nåväl på nån bild kan ja väl ha tatt en cider eller två :)


ja å min söta mamma ♥


jag å bitt ex mr anders! vi e alltid lika trevliga mot almänheten!!
anders kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta å jag i hanns! vi e ju trots allt 
ungefär på samma ställle känslomässigt nu som då :)



de finns mycke fina bilder från diverse jobbfester ...smakprov...

jag å härlig kollega ♥ marija

gocart för nått år sen...
man ska skydda huvet har ja hört!!

ja å lena på chefskans 50års fest




ja har vart på jäkligt mycke läger i mitt liv typ minimum 2 st/ år sen 94
oftast 3 läger /år faktiskt
finns så sjukt mycke fula bilder asså!






 
ett knep för att verkligen bli ful på bild, se till att de e bäcksvart ute -> slappna av i ansiktet
å skaka från sida till sida -> glöm inte blixten :)





alltid kul å ta kort me vänner på läger...håll i er nu har du vart på läger me mig finns viss risk
för nylle på emzing blogg :)

jag å bästaste bettan!



ja å tony



bästaste elin

bäste martin sover...men de gör inte G



jag å gosåmysrolf!

tony cony my littel pony! ♥




oftast så efterlägrar vi när vi kommer hem..för att gå från att ha vart 50-70 pers i en vecka
till att bo själv e ju döden !!
här e jag å bästaste magnus på ett efterlägerhäng!




ibland hamnar man ju på en fest eller så å eftersom ja alltid e kramig å närgången så...
kramas ja alltid på kort! :)


erik å ja kramas oftare än va han tror! :)






jag å jontemyran ♥



jag å bror ♥



me blom! :)




ja å världens bästa lisa! ♥




ibland försöker jag faktiskt se normal ut på ett kort, tro det eller ej!!
dom e inte många men de finns kanske ett eller två...






nä nu få de räcka nu ska ni slippa se mig på bild under typ de närmsta året
de svär ja på!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0