härlig torsdag!

han lyckas alltid göra mig glad när han rullar in me sin lastbil!!
min absoluta favoritchauför i alla katogorier !!!
mor mia  bytte av mig i kassan å medelade att kollot hade anlänt
å när ja kommer ut på baklagret utbrister min favvo glatt
"nämen där e du ju min solstråle!" hahah vem kan vara på dåligt humör då lixom?? :)

han hoppar ner från flaket å kommer in till mig å ger mig en sån där härlig kram som läker alla sår man
nånsin haft i kroppen sen studerar han mig i typ 20 sekunder innan han frågar
"va har hänt? ja ser på dig att du inte mår ok!!"
asså detta e lite läskit för ja kan lura nära vänner att ja mår bra men thai kan ja inte lura!!
å vi känner ju inte varandra,vi har aldrig umgåtts privat , bortsätt från nått sms här å där typ..
men vi vet sjukt mycke om varandra å vi stöttar varandra och vi betyder nog en hel del för varandra !

ja berättade om morsan å lite andra jobbiga bitar (måste ju uppdatera honom på alla fronter lixom :)
han lyssnar å jobbar å lyssnar å när vi börjar bli färdiga  me av/på lastning
å alla returer å shit så kliver han fram till mig,tar mitt huvud mellan sina händer å pussar mig i pannan
hahah kärleksfull gentleman utav rang :)
han säger till mig att utnyttja hanns lur oftare,
-emma ring mig om du behöver mig, ja finns för dig dygnet runt!känner du dig ensam så står min dörr alltid öppen för dig, ALLTID! ring så plannerar vi in en middag hjärtat!-
å sen avslutar han med 
-så mycke som du gjort för mig så betalar jag gladeligen tillbaka nu när ja fått ett tillfälle :)
ja va säger man?? ibland tjänar man tydligen på att vara en god människa ?!

höhö man kanske ska ge honom en chans å åka dit på en middag
hahah tänk om de skulle slå gnistor, då ger vi ju hanns ex fru rätt !!
hon va nästan alltid me i bilen då lilltjejen va liten 
å hon va ALLTID sjukt otrevlig å jäkligt svartsjuk , fast de va hon ju iofs på alla butiker :)
men hon sa alltid att de fanns en spänning mellan mig å thai...vilket vi bara garvade åt
å skaka på huvudet åt...men kanske hon hade rätt??!!! 

 
kanske dax att rensa ut platts för någon ny i hjärtat!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0