har man vart inne 200 gånger så förtjänar man ett nytt inlägg att läsa! :9

under dom senaste månaderna har antalet läsare här blivit ungefär fyra gånger så många,
om de inte e nån av mina skitzade polare som e inne flera gånger om dan alternativt
att ja har nån stalker som inte kan få nog av mig å mina sjukt intressanta inlägg :)
haha
missuppfatta mig rätt nu, klart de e kul att många läser de ja skriver, men samtidigt jävligt läskit
då ja alltid skriver rakt från själ å hjärta va ja känner å tycker..
förr har ja ju haft ungefärlig koll på vilka som läste de ja skrev,å polarna lämnade ofta en kommentar eller så
nu e ni lixom både hemliga och/eller snåla
vore kul å veta vilka ni är!...MEN de mest troliga e att dom enda som kommer kommentera nu
är världens bästaste anso å min goast tess så ja får väl utgå från att ni två e sjukt skitzo å e inne 200 gånger var om dan
fan hörrni ni måste söka för detta asså!! dax för diagnos nu ;) 

nu ska ja göra ett försök att sova!!
å imorn jobbar ja me bäste bäbisen!!
puss på er snåljåpar!!

Kommentarer
Postat av: Annso

Hahahah, precis så känner jag i min blogg! Men för att hjälpa dig liiite ggrann så är jag nog inne iaf 7-8 ggr om dan ;)

2012-02-19 @ 15:13:15
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Tess

I morrn jobbar du me bästaste Tess! ;)

2012-02-19 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0