alla hjärtansdag är ALDRIG över!!

♥BRA DAG!
sov länge! lätt, långsam start me fejan,å lite  uppdatering me vänner på luren,å en timme i luren me mormor :)
sen tog ja mig ner mot kyrkan, gick å pratade me bäste anso i luren å fick en ingivelse
om att gå en väg ja aldrig går för den saknar belysning å de e typ skog å grejer
å ja e ju mörkrädd som en snorunge :)
MEN nått sa mig att ja skulle gå där å eftersom ja hade anso i luren så.....

en stund senare sprang ja på en av mina favvisar!
desssa favvograbbar lärde ja mig att älska när dom konfirmerade sig för några år sedan
två missbedömda fantastiska grabbar me hjärtan av guldigaste guldet!
omtänksamma å ärliga å förbannat roliga!!! 
vi hade en vecka av fantastiska samtal! vissa djupa om livets problem
å andra helt odjupa me flams å skitsnack
ja kommer alltid va tacksam över att dom släpte in mig så djupt i livet
känns stort att få dela deras tankar,dom lärde mig mycket den veckan!!
å de roliga e att vi faktiskt hållt kontakten! även om den e väldigt sporadisk så kommer
det ibland ett ♥ på fejan :) dessa grabbar som jag innan lägret blivit varnad för hahah
så jävla sorgligt egentligen! så mycke ja hört om dom ...
första kvällen på gotland knatade ja ut tilll dom i rökrutan å frågade varför dom va så farliga ?? :)
till en början försökte dom väl hålla upp en fasad å sitt ryckte men släpte snart in mig efter
vi jämfört våra kriminella bekanta hahahaha alltid bra att ha en bakrund att falla tillbaka på :)
å beviset på att man inte ska dömma nån efter deras ryggsäck å inte heller dömma ut sin egen rygga
man vet ju aldrig när man får andvändning för sitt förflutna :)

garden åkte i allafall ner å från den sekunden såg ja inget annat än gott i dessa grabbar
å dom kommer ALLTID ha en speciell platts i mitt hjärta!!
ja önskar att dom fortsätter att träffa folk som uppskattar dom
å att dom träffar fina tjejer som behandlar dom väl å att dom sen får små söta ungar
som dom kommer å visar upp för tant emma :)
å när deras ungar blir större så ska ja berätta om allt bus deras pappor gjorde i sin ungdom moahahah ;)

grabbar ni e bäst!! love you long time!!



 ja å johnny har nog inte setts på ett år typ
så de blidde jordens myyyskram å lite snicksnack innan ja va tvungen att pinna vidare
(sen som vanligt)
men vi fick ses i alla fall å han såg ut att må bra :)

senare nu på kvällen chatta ja me den andra favvokillen  på fejan:)
vi snackar som vanligt om att de e dax å ses!!
å de e inte klokt vilken ordning ja har på mina grabbar, dom vet precis vad som e viktigt :)


emma - vi får planera en dejt!!

daniel - yees :)

emma -  tant G vill kramas me sin söder!!!!

daniel - jaa :) ska köra armar imorogn oxå :D

emma - hahahahha

emma - shit vilken ordning ja har på dig asså

daniel - aara :P

hahah fina fina underbara danne som alltid lyser upp min vardag! får mig alltid på bra humör!!
önskar att dessa grabbar fattar hur jävla bra dom är å ALDRIG ALDRIG låter någon trampa på dom!
å att dom alltid kommer att fortsätta va sig själva !!

... väl framme på tullingegård så planerade vi musiken till vår mässa som vi har hand om den 25/3
till er som bor i tullinge så säger jag på jesu kristi uppdrag, ni bör ta er dit :)
de kommer att bli en inte helt vanlig mässa ....
vi har rockat upp våra psalmer lite me hjälp av trummor,bas,å två distade guror
ja har en inspelning som ja inte riktigt vet hur ja ska lägga upp, men ja kastar upp lite bilder i alla fall
så får ni komma den 25e å lyssna själva helt enkelt! :)
de blir mycke musik å vi kommer att säga många kloka saker
(hoppas jag! de har ju inte riktigt plannerats ännu :)  )

matte å martin på gura å ng på trummor 




johan å bettan å jag stod för skönsången :) hahaha
ja e ju typ tondöv å älskar att oktavera ner mig i källarn :)
så ja ska fasen inte va nån leadsinger den 25e!
å bakom bettan sitter patrik å rockar basen...







den största frågan e helt klart varför ja fick en mick?? :)
men ja å johan va fan fett grymma när vi gjorde dödsmetall av " han har öppnat pärleporten"...
vi kommer köra den ganska hårt men vår präst har förbjudit oss att göra dödsmetall av den hahah
kanske va ganska klokt av honom men den e duktigt uppspeedad å kompet e lagom hårt :)



nu ere dax att SOOOOVA!!!  fridens på er å hörni glöm inte att varje dag e alla hjärtans dag
älska alltid dina nära å kära VARJE DAG!!!!!
gör VARJE dag speciell å glöm inte att de e smågrejerna som gör den stora skillnaden!! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0