snygg löneförmån :)

en form av löneförmån måste ju vara att saker ibland pajjar å man blir tvungen att ta hjälp
av mekaniker, alltid trevligt när de kommer män i "blåställ" :)
idag sprack ett rör i vårat maskinrum,så när ja kom ut hade vi fontän å början till pool ute i maskinrummet..
e glad över att "hurre" kunde komma så fort å att dom skickade ut en ung stilig man som LÖSTE problemet..
när gammel-slö gubbarna kommer ut brukar dom mest muttra å lossas fixa problemet! + att dom
inte alls e nått godis för ögat :)
ja de e okej att kalla mig kvinnsgris(?motsvariheten till mannsgris??)
men jag e ju för jämställdhet som ni vet :)

marija om du råkar vara här å läser så e din löneförmån finnen från hurre
tror att ni skulle ha trevligt i syyylrummet (läs som ett mumintroll) moahahaha ;)


idag lyckades min lilla överaskning komma fram till min vän uppe i umeå :)
hehe ja tror att han blev positivt överaskad när han kom hem från jobbet
å hittade ett kuvert me choklad i :) kallar ju alltid honom hjärtat å e de alla hjärtansdag
så ska ju hjärtat ha sig lite choklad :)
ja älskar å överaska dom ja älskar !!!!
e en sån som hatar jippon å allt som säger idag e en speciell dag å då MÅSTE man ge saker..
ja ger små grejer när ja vill, när ja kan, när ja känner för det, å när ja tycker att de behövs! :)
som flickvän e ja nog skitjobbig me mina presenter, å tokigheter hahah :)
kräver iofs aldrig nått tillbax,gillar mer å ge än att få, sen e de väl klart att de e kul å bli överaskad!
vem tycker inte det lixom??!!
saknar faktiskt de där me att ha nån kärlek att göra speciella grejer för!
å då menar ja inte att nödvändigtvis köpa massa grejer  utan tex att överaska me smågrejer
som överaskningsmiddagar eller massor av tända ljus eller,eller en skön massage om han e trött å sliten 


de finns ett kort till på vift som ja inte vet om de har kommit fram ännu
men hon kanske inte har fattat att de e från mig hahahahah
ja återkommer när ja hör nått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0