slår ja upp patetisk så vet ja vem ja kommer finna på bilden

va man än gör å säger eller skriver så måste man vara medveten om att de kan komma konsekvenser!
bland de värsta jag vet är folk som alltid e syrliga i sina kommentarer,
ni vet lite översittare å dryga,å tycker att de e ok att säga eller skriva vad som helst,
å sen inte själva kan ta emot de som kommer tillbax!!

ja e själv ganska "vass" i mitt sätt,kan va  spydig,eronisk,hård,å jävligt ful i käften :)
och folk kanske ibland missförstår mig, eller inte kan läsa av mig!!
e ja arg eller allvarlig när ja ber dig dra åt helvette så får du INTE ett leende,
, en blink, en ;) eller :) eller en kram eller ett hahaha  ...

ja tycker att de e skitkul när folk moppsar tillbaka! men obs.så länge folk kan skillnaden mellan kul och opassande!!
gränsen kan va ganska tunn!
ibland kanske man får tåla lite skit om man själv oftast e värst :)
men folk som alltid e dryga som fan å sen börjar böla när folk driver tillbax e
SÅ SJUKT PATETISKT!!

idag fick ja ta konsekvensen av att nån tydligen inte förstod min humor...å så blev ja en vän fattigare på fejan
trotts att han började diskussionen men å gapa om att ja va en tönt som alltid gnällde
kan man inte hantera min vassa sida får man inte heller den bedårande emman,hon den varma å goa
som älskar att kramas! hon som oftast skrattar å alltid finns där...

ja ja va e en bal på slottet?

säg aldrig nått du inte själv tål att höra!
säg inget du inte står för ,kan du inte säga det öga mot öga till personen så håll käften!
e du för feg för att slutföra en diskussion, ge dig då inte in i den!
å slutligen e du inte berädd på eller inte vill höra sanningen, fråga då för fan inte mig!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0