jobbar ja inte så får ja kli aids :)

gång på gång får ja frågan "ska du verkligen jobba nu när de e jobbigt??"
visst de suger ju å kliva upp eftersom ja sover skitdåligt å därför alltid e skittrött..
men för övrigt så blir ja ju mongo av att vara hemma så JA jag ska verkligen jobba!!
tänka på annat,träffa folk,känna mig behövd,SKRATTA, irritera mig på muppiga kunder,
kramas me kollegor,kramas me leverantörer å kramas me kunder :)
nä men ärligt visst gnäller ja ofta över idiotkunder!
men de e ju fratt de e kul å berätta om :)
men faktum e att ja har sjukt många fantastiska kunder oxå!!
stammisar som ja faktiskt umgås med även utanför jobbet för att dom e trevliga!!
personar fån restaurangerna runt omkring jobbet som e inne flera gånger om dan å därför
känns de nästan som man e kollegor :)
idag har en av favvoriterna "greken" vart inne 4(?) gånger

första gången:
jag-tjena e du här idag igen?
greken- japp å vi lär ses igen
jag- trevligt!
greken- ja som fan

andra gången (7 minuter senare)
jag- haha saknar du mig redan
greken- haha JA!

tredje gången
greken- du emma folk kommer börja snacka snart :)
jag- haha låt dom snacka !!

fjärde gången
jag- men hallå nu får du ju ge dig! snart har du ju rätt att få lön från min chef!
greken- har bara svårt att slita mig från dig ;)
jag- jo men eller hur! ja ska komma in å trakasera dig på jobbet sen!!
greken- TREVLIGT! hjärtligt välkommen

hahaha hur kan man inte trivas lixom??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0