pappa ropar på mamma...

åkte hem vid 12 för lite mat å några timmar sömn, efter nattvaket hos mamma
natten har vart grönjävlig!
morsan får ju mycke olika droger nu mest för att inte vara så medveten
dom kan inte söva henne helt för dom behöver hennes vakenhet om hon ska kunna hämta sig
men ändå kan hon inte vara medvetande då hon har jäkligt mycke ångest
så nu håller dom henne typ i gränslandet...
i morse va läkarna inne å levererade besked som inte är av denna värld
ja uppskattar deras rakhet å ärlighet men de värsta e att man nu bara konsentrerar sig på allt dåligt
å hur ska man då orka kämpa??!!
även om 95% e dåliga nyheter så finns ju 5% kvar!!
en liten chans ,ett litet hopp!

ja ber som ja gjorde då farsan låg så här
-är de meningen  att hon inte ska överleva så låt henne då inte lida som hon gör nu!
ge henne å hennes stackars kropp frid nu,
å om de e meningen att hon ska få finnas kvar hos oss,vänd då detta NU!

tack för allt stöd kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas det inte gör nåt att jag frågar men vad är din mamma för sjuk? Förstår att det har nåt att göra med andning/lungorna..

Stor kram!

2012-03-01 @ 01:19:18
Postat av: emma

svar till lina:

de e absolut ok å fråga.

hon har lungfibros som är en lungsjukdom

och just nu vet vi inte om de "bara" är det som e felet eller om de finns fler problem, de har spekulerats kring propp i lungan eller lunginflammation. svårt att göra större tester såsom tex röntgen på henne då hon e så pass dålig just nu.

tack för kramen, den värmde :)

2012-03-01 @ 02:18:52
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Helena

Älskade Emma!

Farmor Rakel skickade alltid änglar till alla när det var svårt. Jag fösöker nu göra detsamma, skicka helande änglar till din mamma och änglar som sprider lugn till alla er i familjen. Alla mina tankar är hos dig nu, du vet var jag finns om du behöver.

Stora kramar/Helena

2012-03-01 @ 09:21:07
Postat av: Lina

Okej, då förstår jag. Hoppas på att det ska vända och jag håller alla tummar jag har!! Du får hur många kramar du vill, det är det mormödrar är till för!

2012-03-01 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0