nog tror ja på hokuspokus!

i söndags satt ja på kul å tryckte på "spåkulan" på fejan, brukar göra det när ja e uttråkad :)
fick upp nått i stil med att
- du och en vän har haft fina ideer som skulle kunna göra mycke nytta, tyvärr va projektet
lite för stort å landade på hyllan, ta upp det igen å förminska det lite och de kommer öppna många nya vägar -

ja tänkte direkt på mitt å saras projekt å försökte tagga sara å lägga upp det på fejan,
men de gick inte...å ja tänkte inte mer på det...

igår ringde sara mig å berättade att hon hade ett nytt projekt på gång, i stil me vårt gamla men väldigt förenklat :) å självklart ville hon ha med mig hahah så jävla sjukt

tänk om mina drömmar -att få jobba me ungdommar- äntligen kan förvärkligas?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0