fredags tokeriet slog till...

precis som vanligt asså!
folk e alltid lite speciella på fredagar, vi i personalen känner av att helgen e på väg
å kunderna har ju samma känslor, vilket betyder mycke skoj å hyss :)
de e precis va som behövs å speciellt en löningsfredag, jisses vilket tryck asså!!
helt galet!  de ska bli ruskit skönt att gå å sova å INTE ställa klockan!!
DE E LEDIG HELG! död åt den som väcker mig imorn!


kärleken har spirat på ica idag! igår skrämde han livet av mig å idag har han väl skrämt
mig till evig kärlek :)
får ja pressentera mohammath, min stora kärlek


har mycke förbannat bra folk runt mig nu! 1000 tack till er som stöttat mig genom den senaste månaden!
tack för att ja har fått gråta floder, för att ja har fått vara en arg bitch,tack fratt ni fått mig att skratta!!!
tack till stöttande kollegor! å tack fantastiska vänner!
ja vet nu defenitivt vilka som e mina guldkorn,vilka som e på riktigt å vilka ja kommer göra allt för
i framtiden!! ja vet oxå vilka som kommer få ta en mindre plats i mitt liv!
sorry men finns man inte när ja e okul å mår skit så har man inte heller värst vidare
mycket att hämta när mitt liv rockar!!

vill inte påstå att mitt liv rockar ännu -långt ifrån !!
men ja kan ialla fall gladeligen medela dom som bryr sig att efter en månad på sjukan
så e morsan nu hemma på prov TJIIIHOOOO!! äntligen lixom!!
hon e absolut inte "frisk" men e hemma å kämpar för att komma tillbax till ett liv.
hur de kommer se ut vet vi inte ännu,hon har ju fortfarande svårt me andningen
och har fortfarande syrgas,men med små små steg går det en så länge åt rätt håll!
så nu håller vi bara tummarn å hoppas på det bästa!

*dantes peak BRA FILM ! -men frida ja har svårt att tänka mig att de kommer hända på T-berg :)
fast de e klart fobier ter sig ju inte alltid så rimliga :)
* tess nu vet vi att han inte är farlig! :)
* anso du förtjänar varje jävla ord av berömmelse och uppskattning!!
folk brukar kolla skitkonstigt på mig på tåget när ja garvar rakt ut å om dom visste att
ja oftast garvar åt dina fula svårdomsramsor så hade dom ju tyckt att vi va sjuka i huvudet
PÅ RIKTIGT!!
att du ens är konfundersam över varför fejan tog bort din kommentar angående idioten
då du skrev fler fula ord i en å samma mening än va mina 600 vänner inklusive jag skriver på en månad
får mig fortfarande att garva så tårarna rinner!! :)
du ger mig energi!! du får mig att orka!! å du gör mig till människa!!

nu sängen! piis lööv änd ändurständing dont fårget de rispekt!!

Kommentarer
Postat av: Annso

Tror faktiskt att du får slå på högtalarn nästa gång jag är arg så folk får höra, kan ju bli riktigt roligt ;)



Älskar dig din toka!

2012-02-25 @ 11:51:52
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0