e du man?sluta då att läsa nu!!

vet att ja har många killkompisar som inte fixar sånna här ämnen!
så på riktigt läs inte vidare nu!!



fortfarande kvar?? skyll dig själv då!!

asså okej att ha mensvärk första dan, kanske andra dan.... men 5-7 dar i månaden
som senaste åren e fan inte ok!!
men nu ska man tydligen ha ont flera dar innan oxå??
å så undrar folk varför man e skev i humöret
på riktigt nu asså funderar helt ärligt på att ta bort skiten!
gravid lär ja ju inte bli ändå lixom så varför ska ja hålla på att plåga mig
varje jävla månad??? å dyrt  e de oxå å hur bra e de för kroppen att bli fullpoppad av tabletter
7-10 dar i månaden?? å sover ännu sämre gör ja oxå!!!
nä fy fan!!!

stackars er män asså de måste verkligen va jävligt jobbigt me morgonstånd ?!
för de e väl de ni brukar gnälla om va?? :)

Kommentarer
Postat av: lousan

Fixa p-stav Emma!

2012-02-12 @ 01:53:05
Postat av: emma

men de e ju läskit ju! + att ja har en polare som typ hade mens i flera månader då hon satte in stav...vet iofs vänner som sluppit helt... ska kolla upp!! tack lossan!

2012-02-12 @ 02:15:00
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Tess

D finns mini piller som har samma "ingredienser" som staven. Då slipper du trycka in den i armen och om det är så att du har mens hela tiden så kan du sluta när du vill ist för att gå å slita ut den. Jag fick testa sånna i 3 mnd innan jag satte in staven för att se hur jag reagerade.

2012-02-13 @ 11:18:59
Postat av: emma

tack tess du e min hjälte!

2012-02-13 @ 13:35:00
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0